Perfektně ovladatelná, relativně lehká a navíc se mi tak nějak líbila :)
První dojmy - Hned mi padla do ruky, oproti GSku je nižší a přijde mi hravější. Výkon tak akorát, trochu víc než Canyon co jsem měl, ale žádná divočina. Zadní brzda by mohla být účinnější, přední je super.
Motorku bych doporučil pro - Pro pohodové cestování, i do lehčího terénu.
Doplňky na motorce - Výfuky Akrapovič
Plotna a kufr givi
usb zásuvka
Recenze
Zatím jsem ji zkoušel jen na cestě a baví mě, takže si v budoucnu střihnu nějakou delší trasu (nejspíš severské země), doufám že se nevysype, když na italy tak všichni nadávájí :D
Co se mi líbí
- Ovladatelnost, sklápí se do zatáček úplně sama :)
- Na jednoválec to nemá zase tak velké vibrace, cagiva byla v tomhle brutální :)
- Palubní počítač - diagnostika, nastavení ukazatele řazení atd, v tomhle jsou určítě dále než XT660
- Pohodlné možná až trochu moc měkké sedlo
- Prostor pod sedlem je luxusní
- Motor z XT, takže dostupné díly
- Na cestě jich moc neuvidíte
Co se mi líbí méně:)
- Chybí ukazatel paliva, to i blbý canyon ho měl ! :)
- mohla by být 6ka, nad 100km/h už to točí docela dost
- vstřikování si občas dělá co chce mi připadá. Hlavně při popojíždění a mezi 3-4tisíci otáčkami to dost cuká.
Kurňa a pořád vypadá dost dobře
Moc pěkná taky jsem o ní uvažoval. Jinak ukazatel paliva nemá ani Afrika RD07. Přitom tam zrovna dost chybí i kvůli benzínové pumpě.
Pêkná mašina.
Ať dobře slouží
ta červená má něco do sebe!!! prostě Italka
tak ať jezdí jak má...