renocar_duben



PROFIL MOTORKY

Honda ST 1100 Pan European (2000)

Aktivní Profil uživatele

Vlastník cyklostylus
Vloženo 3.8.2017
Aktualizováno 1.6.2021
Zobrazeno 1 913x
HODNOCENÍ PROFILU OD 4 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 9.5

Komentáře a hodnocení profilu
Nalezeno 10 záznamů

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
cyklostylus
cyklostylus napsal 19.10.23 v 20:24

Tak se opět hlásím s příspěvkem co a jak. Na jízdu jsem si fakt zvykl. 72kW je znát. Problém s elektrikou byl skoro vyřešený. Několik svorkovnic bylo propálených, což nikdo z mechaniků neřešil. Nakonec na to přišel kluk z Bráníku, který svorkovnice odstranil, odstranil i kousky vyhřátých kabelů a propojil to na pevno. Od té doby mi odešlo pouze relé dobíjení a letos i startovací relé. Pojistka držela, ale pojistková skříň se roztekla. Teď jede zase jak má. Stejně ale uvažuju, že ji prodám. Mám po operaci kolen a je mi těžká na manipulaci.

cyklostylus
cyklostylus napsal 03.07.22 v 12:14

Zdravím vás přátelé jedné stopy. Fakt jsem tady dlouho nebyl, tak bych rád něco málo o STéčku napsal. Ty problémy s elektrikou nakonec vyřešil borec z Bráníku, který když na ten systém koukl, řekl, že takhle našponovaný dráty neviděl. Sáhl na jednu svorkovnici a prý, že je teplá. Jeho koment Tady ti to šlusuje. Kabely vytáhl, to vyhřátý oskřípal a nápojil jiný. Doporučil abych ty svorkovnice prošel nebo ať se ozvu a budu to tam muset nechat. Odjel jsem na plánovanou jízdu do Tater a zpět domů. Překontroloval jsem to a vyhodil ještě jednu svorkovnici co byla trochu očouzená. Od té doby jenom jezdím a jezdím. Ten borec opravuje hlavně krosky, je to elektrikář, který tomu rozumí. Ti před ním mi vyměnili co vyhořel a víc je nezajímalo. Dvě zapalování mě to stálo, strašně nervů a i hodně peněz.

cyklostylus
cyklostylus napsal 05.09.18 v 19:54

mg]//img.motofotky.cz/upload/images/forum/2018/36/455639_bcb935f43fd76d0f55d5219b82a93060.jpg[/img]
Takhle si opravený vidlice nepředstavuju. Bohužel jsem to zistil až teď, když jsem zvedl motorku na hever, abych vyměnil plášť. Tekla, ale ne tolik . Začala hodně až po 600 km jízdy po okresních a místních komunikacích, které jsem ten den najezdil. Tak si na "práci " takové "dílny" dejte pozor ať nedopadnete stejně.

Zipák
Zipák napsal 08.10.17 v 22:17 8b.

Ahoj,bez obav v zatáčkách si nechá hodně líbit než ujede.Je to hodně vybíravé na gumy.

cyklostylus
cyklostylus napsal 21.08.17 v 16:39

Chystám se k drobným úpravám (kosmetickým). Stříknout víko boxu na bílo nebo ne? Zajímají mě názory ostatních bikerů. Konec konců jezdíme po stejnývh cestách. ☺

Mike70
Mike70 napsal 10.08.17 v 17:31 10b.

Přeju žibot s ní bez nehod a pokut

cyklostylus
cyklostylus napsal 10.08.17 v 12:13

Tak jak jsem slíbil, píšu svoje poznatky z víkendové vyjížďky. Najel jsem nějakých 600 - 700 km. Motorka v technických pasážích Krkonoš (Černý vůl - Horní Malá Úpa)nebo druhý den Jizerky, Hřensko, Tisý skály Krušnohorská magistrála, se chovala maximálně perfektně. V zatáčkách držela svoji lajnu, na rozdíl od Intrudera, kde jsem při vracečkách skončil občas v protisměru. Problém byl, když jsem v neděli ráno potřeboval zaparkovat v kopečku. Při couvání se motorka zvrtla a už jsem ji neudržel. Udělala bác a odneslo to zrcátko a plast okolo něho. Plast jsem opravil ale zrcátko mi musí udělat odborník. Ale přesto jezdí se i na ní velmi pěkně, ale trovhu ji musím snížit, kvůli pevný opoře nohou. Spotřeba něco málo přes 5 l/100km

cyklostylus
cyklostylus napsal 10.08.17 v 11:58

Díky za přání.

Lucky_Boy
Lucky_Boy napsal 04.08.17 v 08:58 10b.

Parádní stroj

JirkaMetal
JirkaMetal napsal 04.08.17 v 00:01 10b.

Parádní kousek ,přeji pohodu v sedle.



TOPlist