Dobově upravená Jawa 350/634. Rozsah úprav je značný a moc bližšího o nich nevím. Každopádně motor je podstatně živější než u originální 350tky, ale taky neskutečně žere :-/ . Zvuk je taky dost odlišný od originálu.
První dojmy - Hrozně kouří, příšerně se houpe na předních tlumičích, brzdy nic moc, spojka nezvládá přenést točivý moment upraveného motoru :-/. Zvuk bezkonkurenční...a k tomu ta kouřová clona při plném plynu :-D
Recenze
Motorku vlastnil můj otec. Koupil ji od mistra odborného výcviku na škole. Chtěl ji prodat, ale nakonec jsem ho přemluvil, ať motorku neprodává, že na ní budu jezdit až vyrostu . Tak se taky stalo...Z motorky jsem měl ze začátku obrovský respekt. Byla na mě dost těžká a i na můj tehdejší věk dost výkonná. Na běžné ježdění je naprosto nevhodná, žere hrozně ... :-/
Pěkná
V té době se bastlilo hrozně !
Ale tohle je moooc vkusná a decentní úprava
Pozdravuj tatínka! Zřejmě budeme podobný ročník ...
Asi mistr odborného výcviku slévárenských učňů, podle těch válců!
Každopádně přední vidle dát originál nebo z 638, tyhle vypadají na nějakou krosku ČZ, která je o 60kg lehčí. Spojka nejspíš dostala pokouřit už dřív, to musí jít opravit. V předu máš dvouklíč, není to sice dvoukotouč, ale mně to brzdilo dobře. Možná je to umyslný downgrade, aby ty měkký šavle nepůsobily držkopády. S tím kouřem a spotřebou to taky vyřešíš, za cenu jednoho dne kutilem - sleduj můj profil, hodím tam svoji bývalou a jednouduchou úpravu výfuku, která opravdu funguje. A nezapomeň na Vervu, ušetříš. FMG!
Parádní dobová úprava, líbí se mi ty mřížky z Trabanta na válcích. 10 bodů - jasně...