renocar_duben



PROFIL MOTORKY

Kentoya XOR 125 (2012)

Neaktivní Profil uživatele

Vlastník Hippieguy
Vloženo 26.7.2017
Aktualizováno 26.7.2017
Zobrazeno 988x
HODNOCENÍ PROFILU OD 2 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 10

Popis motorky


Xor 125 aneb z hovna bič uplésti jde, ale práskati nebude.

Více fotografii

Výška jezdce: 176 cm

První dojmy - Prdítko do města

Doplňky na motorce - naraku 160ccm kit
Naraku variátor
Naraku spojka
Naraku kontrastní pružina

Recenze

Tahle motorka sice nepatří mně, ale vzhledem k tomu, kolik jsem toho na ní udělal mi přišla škoda jí sem nedat.
Kamarád ji koupil na podzim 2015 a vcelku rychle narazil na limity čínského scooteru, kterým byla, troufal bych si říct, mizerné technické zpracování některých částí. Tachřka okamžitě se mu ulomil výfuk. Výfuk na tomto stroji totiž váží asi 10kg, je to poctivý, tlustý, nerezový plech, avšak drží na relativně tenkém držáku, takže má tendenci upadávat, po mnohých pokusech o svaření jsem to vzdal a kamarád mi dal volnou ruku s vyřešením této situace. "Tak co se nám tu válí v dílně? Hele, termoska!" A tak se stalo, že jako první upgrade dostal scooter výfuk z termosky. Který fungoval překvapiv dobře. Stačí kupa drátěnek a uděláte výfuk z čehokoli.
K dalšímu tuningu došlo na jaře roku 2016. Kamarádovi přestal stačit výkon 5,8Kw a rozhodl se pro radikální zvýšení výkonu. Objednal kit Naraku 160ccm a sportovní variátor a já mu o tam namontoval. To se samkzřejmě neobešlo bez komplikací, scooter sice disponuje klonem motoru honda gy6, ale ne přesným, takže třeba díry na šrouby jsou na jiných místech, nebo domeček na napínák rozvodů má jinou výšku. Ale nic s čím by si bastlič neporadil. Mezikus pro napínák se vyrobil z matice zahradní hadice, pomocné šrouby hlavy přece nejsou potřeba, trocha červeného silikonu a najednou jde všechno.
Po nakitování motoru scooter krásně jezdil. Sice jsem při první výměně oleje našel v sítku hodně kovových špon a třpytek (takhle nějak si představuju, že vypadá ruka když vyprstíte jednorožce), ale fungoval na 100%, maximální rychlost se zvedla z 80kmh na 110kmh a i do kopce dokázal držet 90kmh.
Ale čert (Andy) nikdy nespí, nastalo totiž období ladění. Původní vzduchový filtr a sání uvolnilo místo pro moji kreaci na téma sací potrubí. Nutno dodat, že valná většina oprav a úprav probíhala stylem:
Telefon
Andy: "Čau, děláš dneska večer něco?"
Já: "Zatím o ničem nevím."
Andy: "Tak já se stavím, objednal jsem nějaký nový díly."
Já: "No tak přijeď, nějak to vymyslíme."

To znamenalo, že hlavním zdrojem náhradních dílů byl Hornbach. Kupříkladu sání bylo nakonec vyrobeno z napouštěcího sifonu pro bazény, redukci na napínák ze zahradní hadice jsem již zmiňoval, držák výfuku (termosky) z "sady na instalaci plynoměru" a další veselosti.

A jak čas plynul, Andy scooter mnohokrát položil, až se ze scooteru stal totálně punkový dopravní prostředek. A to byl ten den, kdy ho Andy prodal. S tímhle peklostrojem, zmizel i kus mě...

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
curlyboi
curlyboi napsal 21.08.17 v 16:20 10b.

Ach... Ty vzpomínly!!

Midnightmare
Midnightmare napsal 26.07.17 v 09:44 10b.

Více komentářů



TOPlist