Před změnami výfuku jsem odzkoušel převody na 1km úseku mírně do kopce, start z nuly
12/51 zubů, nejrychlejší, 1:24min, rychlost na vrcholu 47km/h
12/51, nové kroužky, +2 vteřiny, 44km/h, ale to si sedne
13/51, 1:32 min, 43km/h
13/47, opět 1:32, na vrcholu 42km/h, ale prvních 150m pod kopcem rychlejší
Upraven výfuk, s předpokladem rezonančních otáček 8000 ot/min, tj. 61km/h při tomto převodu. Výhledově počítáno s výměnou pilota, mínus 40kg.
13/47, nový výfuk 1:30min, 44km/h, odhalena chudá směs
13/47, nový výfuk, bohatší směs, 1:26min, 45km/h na vrcholu. Max. 60km po rovině v sedě, 64km/h v leže, cestovní rychlost po rovině 55km/h.
Doladěny spojky - odmastit, orovnat otlačení na segmentech řadicí spojky - nahoru řadilo s cuknutím, dolů neřadilo za jízdy vůbec.
Jak na výfuk? Délka výfuku a jednotlivých částí viz. výpočty jinde v deníčku. Rozhodl jsem se nechat zvenku pokud možno beze změn a originál, zbytek dobastlit z doma dostupných surovin. Koleno (zkráceno k matici) a expanzní část beze změn. Střed reflexní části 0,75m od válce. Délka reflexní části 0,22m. Ručně a paličkou svinut komolý kužel, na jednom konci s průměrem 13mm, druhý konec těsně do originál výfuku, zasunuto do originálu menším průměrem k válci. Do menšího průměru zavařena trubka 9/13mm, cca 80mm dlouhá, celé těsně povařeno. Že je to škaredé a hrbaté nevadí, není vidět a funkce u babetty s malým úhlem výfuku (zatím zvětšeno ze 135° na 150°) není až tak výrazná. Na trubku navazuje uvnitř kužele do válce svinutý tahokov (síto apod.). Vnitřek kužele vycpán drátěnkou a minerální vatou. Svařeno s původním víčkem výfuku. Zasunuto do originálu, po obvodě dotěsněno silikonem, 2x samořezka pro uchycení. Prdí to jak dětská trumpetka, je mnohem tišší než originál, sání je mnohem hlučnější než výfuk sám.
Vlastník | Beranidlo | |
---|---|---|
Vloženo | 20.7.2017 | |
Aktualizováno | 24.12.2020 | |
Zobrazeno | 1 533x |