Na podzim mě vždycky mrzí, že se nedá jezdit, tak jsem začal pokukovat po enduro možnostech.
Když jsem ještě jezdil na Yuki 125SM, tak jsme na ní měli i 17" drapáky. Tuhle možnost jsem docela brzo zavrhnul, protože se mi nechce pořád přezouvat obě kola. Navíc 17" vepředu není do terénu úplně ideální.
Koupil jsem teda 21x1,6 D.I.D. ráfek, střed originál WR X, výplet z XT 660 R.
Na předku Mitas C-21. Na zadek C-02.
Zadní kolo ještě nemám, takže zatím přezouvání.
Vložení komentáře
Pokud chcete vložit komentář, tak se
registrujte a přihlaste.
Nejnovější záznamy v deníku
-
Na motorce se toho moc nemění, jen jsem chtěl sepsat svoje dojmy.
Doplňky
Motorka má zvýšené sedlo navlečené v černém potahu s proužkama. Šil jsem si ho sám a stále jsem s ním spokojen, netrhá se a vypadá stále dobř
Typ:
| Údržba |
Vloženo:
| 29.07.2020 |
Uskutečněno:
| 29.07.2020 |
Tachometr:
| 23500km |
-
Na motorku jsem poprvé tuto sezonu sednul až v červenci, protože jsem byl v zahraničí. Po kratší projížďce po přilehlých okreskách a polních cestách se ale objevil problém. Z pravé přední vidle chcal olej.
Nic velkého,
Typ:
| Údržba |
Vloženo:
| 25.08.2019 |
Uskutečněno:
| 23.08.2019 |
Tachometr:
| 19100km |
-
Moto přede mnou vlastnily dvě holky, takže motorka měla snížený sedlo. Bylo sice pohodlný, ale měl jsem pocit, že sedím příliš "v motorce", mám moc zalomený nohy a vůbec, že se tak nějak nemůžu pohybovat.
Nový originál
Typ:
| Montáž doplňku |
Vloženo:
| 21.03.2019 |
Uskutečněno:
| 10.02.2019 |
Tachometr:
| 18000km |
Děkuju 🙂 zatím si zvykám,stačí 20km v terénu a mám vytahané ruce 😀 takže těžší Xt by mě v terénu asi udolalo
No super jsi ji upravil. Takhle by se mi hodila 😄
Vymenim za XT 😉