PROFIL MOTORKY

Yamaha WR 250X (2008)

Aktivní Profil uživatele

Vlastník Czrapel
Vloženo 7.7.2017
Aktualizováno 25.12.2020
Zobrazeno 2 792x
HODNOCENÍ PROFILU OD 2 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 10


Vloženo: 21.03.2019, Uskutečněno: 10.02.2019, Stav tachometru: 18000 km, Zhlédnuto: 25x


Moto přede mnou vlastnily dvě holky, takže motorka měla snížený sedlo. Bylo sice pohodlný, ale měl jsem pocit, že sedím příliš "v motorce", mám moc zalomený nohy a vůbec, že se tak nějak nemůžu pohybovat.
Nový originál sedlo stojí raketu, motočalouník by to určitě zvládnul mnohem líp ale já se hrozně rád ve všem hrabu a chtěl jsem trochu ušetřit a udělat si to sám.
Koupil jsem několik desek EVA pěny o tloušťce 5mm z číny a nalepil jí na původní sedlo. Takhle navrstvenou pěnu jsem pak brousil flexou. Jde to fakt parádně, materiál ubývá jak máslo, jen je potom všude ten černej bordel. Finální tvar jsem dodělal ručně opět broušením. Už tehdy jsem si uvědomil, že sedlo bude pekelně tvrdý, ale nějak jsem se s tím smířil, není to cestovní motorka! Uvidíme v létě až budu jezdit delší trasy.

Potah jsem si ušil taky sám. Motokoženku jsem koupil na českým eshopu, jakým už si nepamatuju. Spoje jednotlivých dílů jsou slepený chemoprenem a sešitý tlustou nití. K sedlu je potah přidělanej klasicky sponkama.
Zvolil jsem design příčných proužků ne snad kvůli nějaký funkčnosti, ale čistě z estetiky.

Cenově jsem se určitě vešel do 1000kč s tím, že mi spoustu materiálu ještě zbylo. Svojí práci nepočítám.

Hodnocení (0x):

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.

Nejnovější záznamy v deníku
  • Dojmy po přibližně 15000km

    Na motorce se toho moc nemění, jen jsem chtěl sepsat svoje dojmy. Doplňky Motorka má zvýšené sedlo navlečené v černém potahu s proužkama. Šil jsem si ho sám a stále jsem s ním spokojen, netrhá se a vypadá stále dobř

    Typ: Údržba
    Vloženo: 29.07.2020
    Uskutečněno: 29.07.2020
    Tachometr: 23500km
  • Repas předních tlumičů

    Na motorku jsem poprvé tuto sezonu sednul až v červenci, protože jsem byl v zahraničí. Po kratší projížďce po přilehlých okreskách a polních cestách se ale objevil problém. Z pravé přední vidle chcal olej. Nic velkého,

    Typ: Údržba
    Vloženo: 25.08.2019
    Uskutečněno: 23.08.2019
    Tachometr: 19100km
  • Nové gumy, slidery na stupačky

    Původní gumy Heidenau K66 už odsloužily. Přední guma sjetá poměrně rovnoměrně, ale byla trochu "oskákaná", u zadní hodně sjetý střed. Zakoupena sada Bridgestone Battlax S20 EVO - jednak byla jedna z nejlevnějších a za /cestovani/?act=poi&did=1601

    Typ: Montáž doplňku
    Vloženo: 30.08.2018
    Uskutečněno: 30.08.2018
    Tachometr: 17850km
    POI: Autodrom V


TOPlist