PROFIL MOTORKY

Yamaha YZF-R1 (1998)

Aktivní Profil uživatele

Vlastník XJ900S
Vloženo 5.7.2017
Aktualizováno 21.8.2022
Zobrazeno 1 686x
HODNOCENÍ PROFILU OD 10 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 10

Popis motorky


Připadá mi to skoro jako by to bylo dnes, téměř před 20ti lety se stalo na poli supersportovních motorek něco mimořádného, byla přestavena yamaha YZF-R1 a já byl jedním z těch šťastných, kteří měli možnost motorku, která převrátila historii motocyklového

Více fotografii

Motorka koupena od FIRMA:Free-moto (Prostějov 1)

Výška jezdce: 177 cm

První dojmy - Jeden z mých dobrých kamarádů rozbil v té době snad všechny svoje prasátka a zašel do krámu koupit dnes již legendární R1, kterou v té době zdobila vtipná reklama chcete slintat nebo jezdit / nelze zapomenout na malůvku borců na šnecích snažících se dostihnout tehdá nedostižnou R1. V té doby jsem byl hrdým majitelem japonského biku řady XJ, která byla tuzemské produkci na světelná léta vzdálena, ale to, co jsem zažil za řídítky zapůjčené R1 se mi vrylo do paměti na další dlouhá léta. Neuvěřitelné lehká a obratná motorka, která při přidání plynu zvedala zuřivě čumák k nebi a tiskla mi sklo mojí tehdá skvělé Leviorky až na nos. Byl to zážitek, na který se jen tak nezapomíná...

Doplňky na motorce - -dobový karbonový výfuk Scorpion, K&N filtr, originální krovka

Recenze

No a teď po 20ti letech mi přistála v garáži. V originálním stavu, s 23 000km na tachometru, od prvního majitele, bez sebemenšího poškození či náznaku havárie. Nebudu srovnávat s dnešními bajky, jsou silnější, rychlejší, stabilnější, lépe brzdí ...ale tohle je legenda, s masivním zátahem ve středních otáčkách, úzkými sevřenými řídítky, pohodlným sedlem a masivní kapotáží s úložným prostorem. Navíc má nádherný hliníkový rám, který se pro mnohé stal po drobném pádu osudným. Je nádherně zpracovaná, hluboká metalíza, karbon, žádná vychrtlá modelka a ten zvuk z airboxu je také návykový. Co na tom, že zatáčí trochu přes přední kolo, přední vidlice je měkká, sedlo klouže a mohlo by být výše, tahle motorka má svoji duši a skvělý motor, který je krmen řadou karburátorů a má sametový chod, které dnešní stříkačky těžko nabídnou a sílu v otáčkách, které na silnici potřebujete nejvíce. O tom, že řídítka dokážou pilotovi bez respektu pěkně nafackovat asi nemá ani cenu psát, tady se holt musí ještě při jízdě ještě používat mozek... Moderní motorky jsou fajn, ale tohle, tohle je to, co se vám vryje svou syrovostí a živočišností pod kůži a nebudete chtít už měnit
Aktualizace září 2017 - přezuto na Dunlop Qualifier 2 - neuvěřitelné, co změna s pneu s motorkou provedla. Je neuvěřitelně obratná, zavírání řídítek v pomalých zavírácích úplně zmizelo a je fantasticky přesná ve stopě. Baví mě čím dál tím více
Aktualizace říjen 2017 - moto osazeno originální krovkou - lakovalo se z jiného odstínu v motolakovna.cz. Pan Lepič odvedl skvělou práci viz. obrázky.
Aktualizace březen 2021 - přezuto na Pilot Power 2CT, které mají kulatější profil, což se příznivě projevilo na větší agilitě při zatáčení a rychlých změnách směru. Kompletní servis v Yamaha Zlín - nové náplně, montáž originálních gripů, čištění přívěry a přetěsnění karburátorů. Jede fantasticky

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
hlada03
hlada03 napsal 02.11.20 v 15:01 10b.

Čoeče, nádhernej kousek a myslím jsem tě na konci léta zahlídl na OMV v Týnečku a ukazoval ať slouží!

Frankie
Frankie napsal 23.03.20 v 21:49 10b.

Máš krásnou sbírku, ale tahle je NEJ - legenda

Hříbek
Hříbek napsal 05.10.17 v 12:10 10b.

parádní kousek střídáš to jak ponožky podle profilu, ale jinak máš vše krásně popsáno, super Ať dělá jen radost

cert205
cert205 napsal 12.07.17 v 12:31 10b.

Je moc krásná a taky jsem o ní kdysi snil

Thunder
Thunder napsal 12.07.17 v 11:50 10b.

Pěkně napsaný a moc pěkná r1:)

Více komentářů



TOPlist