Vrazím do nádrže pistoli s Vervou a po šesti litrech mě docvaklo, že tankuju naftu. Neměl jsem nejspíš svůj den. No nic, dotankuju ještě pár litrů stovky benzínu do plné, v nádrži je to pěkně v poměru dva díly benzínu na jeden díl nafty, start je samozřejmě ještě na benzín, ohřátý motor to baští bez protestů, jen z laufů jde trochu smradu špatně spálené nafty. Po dvaceti kilometrech jsme doma, obsah nádrže jde do auta, tam se to ztratí. Druhý den kupuju do kanystru opět Vervu, tentokrát už tu správnou, a doma liju do nádrže. Zkouším startovat, se sytičem to jde, z laufů bílý dým, už to vypadalo, že můžu vyrazit. Druhá chyba! Než se stačily ohřát svíčky, ta mrcha nafta z nevyčištěných karburátorů je totálně ulila. Jízda následuje až na druhý pokus se starými svíčkami a odkalenými karburátory.
Vlastník | Beranidlo | |
---|---|---|
Vloženo | 28.5.2017 | |
Aktualizováno | 20.7.2017 | |
Zobrazeno | 2 142x |
Stalo se mi to samé Shellu. Koukám na stojan - racing, ale dole jsem šáhl na naftovou pistoli. Po zmačknutí na mě syn vykřikl, že je to nafta. tak jsem tam dal 2 deci. Doplnil jsem to Racingem a nic jsem nepoznal. Ty 2 deci nafty se v tom ztratily.
Stane se...ale konec dobrý.
Smutný příběh . Mě se stalo něco podobného u auta. Jen obráceně: benzín do nafťáku - plná nádrž!
Ani jsem se to nepokoušel nastartovat...
Snad bude tvá motorka bez následků.