Tichý soupeř a i dobrý rváč.
Jezdi dobře jak pomalu tak umí i pospíchat,když se ji to dovolí.
První dojmy - Dokáže zatahat za ruce když se ji pustí žilou. Trochu minus je kapotaž a boční vítr,dost to s ní ve velkých rychlostech hází.
Motorku bych doporučil pro - všem co už mají něco najeto. Pro začátečníky je váhove těžká a zaludna v zatáčkách a nestabilni když se to s ní neumí..
Recenze
Motoricky to je držak, ale převodovka má krátké převody.
Brzdy by mohli být více jedovaté,ale i přesto takto plně postačují pro běžný silniční provoz.
Spotřebu neřeším,naleju plnou a jedu do rezerva a pak tankuji opět plnou.
Servis si dělám sám, předchozímu majitely dělal servis nějaký lajdak, který nedělal co měl a nebo pokud delal co měl tak to dělal nekvalitně a došlo v minulosti k poruše chlazení motoru. Příčina poruchy byla neodborně provedená oprava vodního čerpadla chlazeni..
Mašina je dobrá na silnice a dobře se s ni da jezdit mimo město,tam je ji dobře. Město neni jeji parketa na to by musela mit jinak odstupňovanou převodovku.
Neni to stroj na velké dálky a lovení kilometru.
Na to je sportovni posez a tvrdé sedlo jako je na této motorce nevhodné. Do těch 40 km to ještě jde, ale pak díky trvalému předklonu přes nádrž a tvrdemu sedlu je už jízda dost nepříjemná.
Stále čeká na svoji šanci se předvést.
Bohužel je ted prioritou bydlení a energie.
Stroj musí počkat.
stále v provozu. Už jen zaparkovat do nové garáže a bude to cajk
Plně funkční a s platnou STK do dalších let čeká na další rok 2022.
Už probíhá kontrolou na rok 2018.
Já vidím RF 600 ,možná papír něco snese ale pár lidí u STK třeba ne,oproti Gsx-R je dost odlišná