Díky sousedovi co shání ještě jednu motorku, jsem se vydal jako doprovod na obě akce.
Kawasaki - testováno Z 900 a Vulcan S. Když jsem si koupil Raidera a nemohl se nabažit toho úžasného krouťáku a lítal občas jako blázen, tak mi občas hlavou bleskla myšlenka jestli jsem neměl jít radši do naháče. Po vyzkoušení Z 900 vím že ne. Už jsem si zvykl na to pohodlíčko . No a Vulcan co se tváří jako chopper/cruiser za mě rozhodně ne - už jen ten pohled na otáčkoměr s rozsahem k 10 000 říká, že tohle si opravdu hraje na něco co není...
BMW - testováno Nine T Urban a GS 1200 Adventure. První testován Urban - celkem sranda, protože jsme přijeli na parkoviště a sotva se rozkoukali, odjížděla testovací skupina. Do toho volání pořadatelů kdo chce ještě jet je tam volný Urban a 310, nechce ještě někdo jet. A tak nač čekat že? Honem podepsat nějaký papír, popadnout motorku a go go go! Jenže člověk zvyklej na velký pohodlný stupačky a pořádnouj řadící páku najednou kouká jako cože tohle jsou stupačky? A tohle nic že je řadička? A než se na tom člověk srovnal, byla půlka testovacího okruhu za mnou . Na co jsem si nezvykl byla pro mě váha těla co šla do rukou . No a pak jedněmi vychvalované druhými zatracované GS. Původně strach z výšky a váhy zmizel ihned po rozjezdu. Ta motorka vás opravdu hýčká, což jsem si nejvíc uvědomil při odjezdu z akce, kdy jsem na Raiderovi absolovoval část testovací trasy. Najednou si člověk říká - sakra jaktože to tady drncá, vždyť jsem tady před chvílou jel a nedrncalo to??? No a taky si člověk uvědomil, že tu fyziku prostě člověk neokecá a ta váha toho Raidera je něco s čím musí člověk do zatáček prostě počítat i když má po rozjezdu pocit, že je pryč.
Ale mě to takhle vyhovuje a neměnil bych (maximálně si ještě pořídil XDiavela)
Vlastník | Hillock007 | |
---|---|---|
Vloženo | 4.4.2017 | |
Aktualizováno | 1.9.2020 | |
Zobrazeno | 1 423x |