Je to moje první terénní motorka, kterou jsem koupil 16.11.2015, ale lajdák jsem ji přidal až s odstupem.
Vybíráno z těchto modelů (a proč jsem nekoupil):
KTM EXC 250 F: Nepotřeboval jsem k motorce doklady a tato byla ve skvělém stavu od známého mého kamaráda kousek ode mě.
První dojmy - Neskutečné lehká a přišlo mi, že sedím na celoodpruženém kole s motorem a skvělými brzdami.
Motorku bych doporučil pro - Mně vyhovuje na začátku, ale naprosto vystačí i zkušeným jezdcům, kteří využijí její univerzálnost a nebo na enduro a cross country závody.
Doplňky na motorce - Doplňky:
odvzdušňovací ventilky ve vidlicích,
hliníková ochrana motoru,
hliníková ochrana chladiče,
bastry Acerbis,
chránič řídítek Husqvarna,
dva náhradní čisté vzduchové filtry,
náhradní zadní blatník,
náhradní přední blatník,
levý přední boční plast,
dva MX štíty a k tomu zadní boční plasty i s polepy,
obě plynová lanka,
spojkové lanko,
zadní světlo (demontováno),
přední světlo (demontováno),
silnější duše v zadním kole,
přední tlumiče změkčené manžetami.
Recenze
Je to moje první terénní motorka, takže jsem nevěděl, zda se vydám spíše cestou endura, nebo motokrosu a na této motorce jde na dost slušné úrovni absolvovat všechno, protože je to cross country verze, takže mezi endurovou a MX motorkou.
Chtěl jsem dobré brzdy, lehké ovládání, nožní a i elektrický startér, hydraulickou, lehce ovladatelnou spojku pro technické enduro, případnou možnost tvrdého nastavení podvozku pro MX ... celkovou univerzálnost motorky.
Někteří mě od motorky odrazovali, ale jde o verzi s již vylepšeným motorem - červené víko hlavy motoru. S motorkou jsem velice spokojený a vše funguje jak má.
motocykl ježděn jednu sezonu a koupena na jaře 2015
motorka měla v době koupě ještě původní řetězovou sadu a kompletní dokumenty (na flash disku uživatelský manuál, tištěný guick guide, servisní knížka - bohužel nevyplňovaná)
Pravidelný servis v Gottbros a olej měněn po 5mth!!! poslední výměna oleje před prodejem v 78,9 mth
Na motorce jsem jezdil převážně v lese a seznamoval jsem se s ní, protože to je moje první terénní motorka. Přidal jsem i nějaký ten škrábanec, když jsem docela často padal v rychlostech blížících se rychlejší chůzi.
Byl jsem zatím asi 3 × na MX trati a tam jsem zatím naštěstí spadl jen dvakrát, to opět při malých rychlostech v zatáčkách, to když mi uteklo přední kolo.