renocar_duben



PROFIL MOTORKY

Kawasaki Z900 (2017)

Neaktivní Profil uživatele

Vlastník Roman_x
Vloženo 14.2.2017
Aktualizováno 27.2.2020
Zobrazeno 5 861x
HODNOCENÍ PROFILU OD 29 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 9.1

Prvních 80km kolem komína s novým Zedem 900

Vloženo: 24.02.2017, Uskutečněno: 24.02.2017, Stav tachometru: 100 km, Zhlédnuto: 20x


Tak, technicak dorazil, ihned jsem běžel přihlásit a počasí mi dovolilo vyjet. Cesty suché, na zajíždění úplná pohoda. Jel jsem opravdu max 90km/h což znamená přesně 4000ot. Pocity mám skvělé. Bál jsem se že Zed na mě bude malý, ale padl na mi přesně do ruky. Řazení je velice jemné a přesné. Na Yamaze bylo hlučné (hlavně kopnuti 1) a přesností úplně jinde oproti Zedovi. Síla motoru je opravdu znát už od těch 3000ot motor tahá. Už se moc těším co bude dělat v 10 000ot, ale vydržím to a raději poctivě zajedu...
Ovladatelnost je fantastická, motorka působí jako by měla 150kg a ne 210... převodovka je opravdu hodně krátká takže není problém jet na šestku 55-60km/h. Dle mého názoru to bude potom stát na 2, 3 pořád na zadním... uvidíme
Poprvé mám na moto ukazatel spotřeby, která po vyjížďce ukazovala 18km/l ... (snad to půjde přepnout na l/km , ale zatím jsem na to nepřišel a návod stále nemám)
Přišel mi i doplněk na moto, který jsem si objednal a dostal ho jako pozornost ke koupi. Jde o kryty motoru, jsou 3. Čekal jsem festovni kryty které při pádu zachrání vystouply motor do stran, ale jsou hnusné, vypadají lacině a podle mě dřív samy odpadnou. Výrobní cenu typuju na. 3,5kč za všechny. No prostě hnus... originální doplněk za ty kačky (3800) by měl vypadat a být vyroben jinak... no ještě že to bylo zadarmo..

Jediné negativum které mě strašně štve je zvuk. Já už na to prostě nejsem zvyklý, že nejdu slyšet na kilometr daleko. Mivv na yamaze zněl fantasticky... pastva pro ucho a to praskání při ubrani plynu...
Okamžitě jsem začal shánět laďàk.. zatím nic jiného než akrap neni... uz jsem byl pro nejrrozhodnut... dostal jsem i prima cenu (19000) jenže pak nastala potíž.. bylo mi řečeno, že kvůli euro4 normě nemá výfuk vyndavaci vložku a jeho projev prostě neni hlasitý. Navíc se musí k výfuku dokoupit ještě karbonova krytka která taky něco stojí a bez které to prostě nejde. ( vím to, protože jsem si vyfuk už doma sundal)
A teď dylema... dát 22-23k za něco, co nebude slyšet a budu zklamaný...
Hned jsem našel alternativu. Kratkou koncovku akrapovic , která stojí 17k, zvuk prý famózní, ale není homologovana. Jako přehodit výfuk zase zpět na origo zabere 5min. Takže stk by nebyl problém, horší jestli by na to přišli policisté při kontrole... doteď jsem se ještě nesetkal ( při kontrole ) ,že by do toho nějak rýpali. Bylo jim to fuk. V Rakousku by to asi neprošlo, ale to jsem schopny oželet.
Nebo počkám co nabídne konkurence. Ještě uvidím. Zatím to musím vydržet potichu...

Hodnocení (0x):

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.

Nejnovější záznamy v deníku
  • Konečně po 70 dnech dorazil nový výfuk

    Tak konečně koncovka vyměněna, po dlouhém vybírání jsem se rozhodl pro tohoto krasavce a udělal jsem dobře. Zvuk se opravdu zlepšil a to hlavně ve spodních otáčkách, ale pořádné koule to začne mít až po výměně svodů, kte

    Typ: Montáž doplňku
    Vloženo: 04.06.2017
    Uskutečněno: 04.06.2017
    Tachometr: 2500km
    Komentářů: 1x


TOPlist