To počasí jsem prostě nevydržel, natančil za dvě kilča a vyrazil s chatrným námětem cíle prohlédnout si místo zítřejší práce alá zdali mám žebřík dost dlouhý pro práci ve výšce. Je zajímavé, že cesta vedla jednou z mých nejoblíbenějších tras Adamov -Křtiny dle mého názoru jedna z nejlepších serpentin na sever od Brna. Dalo dost práce rozeznávat stíny stromů od mokrých míst, a že těch oslizlin bylo vcelku dost. Začínám víc strkat mašinu pod sebe a né z ní slízat na kolínko, líp se tak v ostřejších zatáčkách kontroluje "drift". Taky si začínám čím dál tím víc dovolovat, mašina pořád drží a drží, a když ji mám strčenou hodně položenou pod sebe, začne plynule přecházet do driftu, bez pocitu nějaké velké nejistoty. Myslím tím výjezdy na dvojku z utaženejch zatáček. Při přidání plynu pak motorka ještě víc uklouzne, misto aby ji to vytáhlo ze zatáčky ale dá se to pěkně korigovat. Mám pocit, že ten drift, když vznikne bez akcelerace i decelerace pouze odstředivou silou a naklopením motorky, je takovej plynulejší a jistější. Pak se už lépe dolaďuje výkonem, kterej nemusí být tak velkej. Howg. Toť má teorie. Budu měnit zadní centrál za lepší z TTR-ka, suzukáckej nerizebiratelnej pošlu k pánu. Na výtlucích zadní kolo dribluje a v driftu odskakuje, centrál, pocintanej od oleje to má prostě za sebou. Rozměrově by měl být tlumič úplně stejnej, délka, vidlička, očko, osazení, tak snad jedině progresivita, dělaná na jiný přepákování by mě mohla trochu překvapit. Večer jsme zakončili v polích na kopci, taková malá off session, krása.
Vlastník | Pajakoci | |
---|---|---|
Vloženo | 27.1.2017 | |
Aktualizováno | 21.1.2019 | |
Zobrazeno | 1 957x |