...ták, po pravdě...ojezdil jsem "chlupatky" a moc nadšenej jsem nebyl. Zlehka si to odporuje s nadšeným zápisem z minula v deníku, ale možná jsem chválil dne před večerem. Jó, časy se holt mění. Motocrossa jsem vlastnil, ale tohle se tomu moc nepodobalo. Jo, jednou za čas byla ta správná adheze, taková ta akorát měkost, kam se špunty pěkně zarývaly a přitom měly záběr, na tvrdým je to jedno a na superměkokluzkým je dle mýho jakákoli guma v řiti. Nohy na zem, dupy dup, zaliskaná motorka bez cíleného efektu dynamické jízdy. A pak mám taky dojem, že ta stará babička víc trpí, tlumiče, spotřebák, potažmo plasty a pod., páč i s váhou staženou snad pod 150 je to na motocross styl moc...no a nájezd ? 2000 ? A to jsem volil opravdu offroad kdy to jen šlo, vostrý brždění jsem si spíš jen představoval a i do obchodu jsem jezdil po polňačce.
Takže, přezbrojení na silničnější pojezděníčko, pneu 160,120, přední 320-ka kotouč, čtyřpístek brembo z Husqvarny, redukce třmenu ala dílna a svěrák, výztuha přední vidlice vlastní tvorba, motard blatníček, vizualní odlehčení, a pseudoMOTARD je na světě.
Jo jo, to by mohlo bejt řečí, o váze vs, výkon, a že pořádnej motard je jinde, ...blá blá
...ať si kdo chce co chce říká, já jsem moc spokojenej. Strmější úhel řízení pomohl motce stát se hravější, díky té výztuze má přesnější vedení, čtyřpístek diktuje brzdnou dráhu jak říkaj dnes mladí " na pána", servisní interval snovej, a na 26 let starou bábi je to furt "šťavajzna" no, jsem si trochu ulít... tak hezký svátky motorkáři no a motorkářky samozřejmě taky...
Vlastník | Pajakoci | |
---|---|---|
Vloženo | 27.1.2017 | |
Aktualizováno | 21.1.2019 | |
Zobrazeno | 1 975x |
Myslel jsem samozřejmě "zkratka"...ach ten češtin
Tak jestli nápad dokoluje až k finálnímu záměru, dej vědět, rád pomohu pár informacema, měl jsem loukotě i na Bigovi, někde na profilu mám fotku, myslím, že to byly ty gs kola, nepamatuju se, že bych tenkrát musel ty kola nebo osy, popř brzdiče, nějak výrazně posunovat nebo upravovat...tohle byla cesta kol, ke kterým jsem přišel náhodou a tak jsem si moc nevybíral...a tvořil
Každopádně kdo tvrdí, že je to stejný, jako dát na enduro s 21 kolem silniční gumy, neví, o čem mluví, ale vidím, že ty už se SM zkušenost máš...(myšleno supermotard, ta skratka je zavádějící¨)
.já jsem pak ještě v dalším kole oddělal bigovi ten čumák s pevnou kapotou a nahradil ho lehkým malým streetfigter světlem v enduromasce, vona ta kapota s lešením a světlem taky něco vážila...
Viděl jsem i jednu Rs 650 a ta měla právě liťáky z Gs 500, tam se ale použila celá zadní kyvka i s kolem a převodem,někdo to tehdy prodával jako celek na díly.Taky mi koluje v hlavě nápad že bych pořídil ještě silniční kola i na Biga
Bandit, nebylo to ze začátku úplně jistý, překvapilo mě uložení obou kol na 20-kových osách, rozeta je triumf, neb baňďour má 525 řetěz, proběhlo nějaký frézování a soustružení, mám z toho radost, škoda, že je ta kosa..., tělu by nevadila, ale gumy nedržej...
Moc pěkná,sluší jí to.Já měl kdysi 650 jako motarda pro cestování /mám v profilu/.Co máš za kola, Bandit nebo GS500?