Vysněná, charizmatická, ovladatelná a výborně ozvučená.
První dojmy - 2017 - Takže dostala komplet servis před sezonou včetně velkého servisu Desma - dle Vojty z MotXN - nic zanedbaného, vše v pořádku. Jen na brzdě odladěný průběh výkonu a úprava křivky a směsi. Zabroušení spojkového koše - který se po najetých 45 000 začíná poroučet - takže řeším náhradu, ale určitě ne AntiHop. Čekám na Rosso III a pak to bude palba. Přes zimu dostala hydrografiku 3D carbonu na plasty pod sedlem a celkový Alcantara look obou sedel včetně výšivky. Rád bych pořídil i kryty vedení vzduchu v Carbonu - Ducati Performance - ale jedná se už o raritní kusy, jenž nejsou moc dostupné a stojí raketu. 2016 - První jízda byla hodně nervózní jak vše bude fungovat a jak si padneme do noty, protože jsem šel rovnou do 999 jen s minimem zkušeností ze slabšího stroje. Po roce 4500km za námi se pomalu sžíváme ...
Motorku bych doporučil pro - Vhodná pro zkušené, kteří vědí do čeho jdou, nebo nováčky, kteří mají rozum v hrsti a s klidem se rozkoukávají
Doplňky na motorce - Otevřená spojka s částečným krytem
Slip-On Termignoni s větší přední trubkou a Performance filtry.
Alcantara sedlo řidiče a spolujezdce
Ducati Performance Carbon - kryt na nádrži + zadní blatník
Recenze
Splněný sen v podobě 999, kterých v ČR za "dostupné" peníze a orig. stavu bez nevkusných úprav bylo velmi pomálu. Až na 3tí pokus dopadla koupě a tím to vše začalo
Super stroj, design, který se nikdy neokouká. Ať slouží...
Krasavice
Krasavice, gratuluji.
paradni strojovna. hlavně opatrně.