Tak po delší odmlce jsem zpátky, abych napsal pár řádků jak se s Tuňákem jezdilo a co je v plánu. Aktuálně dělám zimní údržbu a bylo potřeba doladit pár věcí, takže proběhlo:
- Výměna oleje s filtrem
- Výměna těsnění víka olejového filtru - už bylo vymačkané
- Výměna vzduchového filtru
- Zavaření prasklého držáku nádoby oleje
- Nalakování nádoby oleje
- Nalakování chráničů chladičů
- v říjnu nová STK na 4 roky - všechno mám homologované, špunt ve výfuku na STK, bez jediného problému
V důsledku prasklého držáku nádobky oleje tlačila hadice od levého chladiče na vedení kabeláže z víka statoru a tím pádem začal trochu prosakovat olej - nic velkého, ale mám to rád v pořádku, takže aktuálně zasilikonováno černým silikonem na kartery a uvidíme co to udělá, každopádně nové těsnění leží doma takže kdyžtak v průběhu sezony vyměním
Přes zimu doladím spíš drobnější věci, jako odstranění zbytků lepidla po závaží na kolech a jiné drobnosti,vyčistění třmenů a celková kontrola biku, nákup intercomu - aktuálně mám zkušenost z BT-S3 a za ty peníze perfektní, takže ho koupím i sobě
Co se týká biku jako takového, tak spotřeba oleje prakticky nulová - doliti mezi výměnou pouze v důsledku poškození držáku, jak píšu nahoře, jinak nic
Pneu, Pilot Power 2CT - nato, že to je starý model, tak perfektní. Rychle se ohřívají, přežily i moje ploužení na dromu aniž by se nějak moc přehřívaly (ale nebylo už moc teplo a moc jsem to nehrotil, ale všichni víme že to SBK guma není), nicméně na běžné použití super, podrží jak má a na vodě naprosto v pohodě. Obouval jsem je nové před 5000km - před ještě sezonu dá a na zadku bych tipnul tak 1000-1500km? Za mě super, beru znova!
Spotřebu hodně lidí neřeší, já taky moc ne, ale s kolegou co jezdí Millunu, tak oba máme v klidném tempu do 6l, v rámci limitů zákona kolem 7 a režim "mozek off" jsem nepočítal Takže v tomhle směru naprostá spokojenost - jinak já pouze ladák, stock vzducháč a bez čipu, kolega origo výfuk, KNko a taky bez čipu.
Elektrika a drobné vrtochy - možná spoustu lidí zklamu, ale po opravě elektriky, viz deník, start i po měsíci na poprvé, dobíjení kolem 14.5V tak jako po opravě, takže žádný problém
Jinak zadní brzda furt brzdí jak má, až je se kolega s Millunou divil, asi mám špatný kus
Přidávám zároveň pár fotek z průběhu sezóny, ať nejsem úplný kulturní křupan
Odplísnil jsem pár kol na Masarykáči, proběhl výlet na Pezinskou Babu, vyzkoušel se nový Tuňák - letos najeto 5tkm, bez jediné závady :)
Vlastník | honzaVTR | |
---|---|---|
Vloženo | 17.10.2016 | |
Aktualizováno | 18.3.2021 | |
Zobrazeno | 5 231x |
Na ty roky dobrý! Kosmetiku nemá cenu moc řešit, ať případný další majitel vidí věci jak jsou a po technické stránce netřeba nic řešit...vlastně jo - gumy a benzín
Tak u mě je vyzkoušení i jen to sednutí, na oko Projel jsem ale druhou generaci, 2006ku, a je o dost sportovnější, radiální brzdy jinej level, zase vyladěnější, potvora jedna...jen mě trochu mrzí, že nemám koule na to, využít plně aspoň to moje, natož něco silnější/novější
Ten od toho Tasse je tam relativně dlouho, taková divoká barva :o) Hele výfuky se dají vždycky vyřešit dodatečně, originály schováš a máš po problému. Pokud bude technicky v cajku, máš koruny a líbí se, neřešil bych a bral bych...Jinak díky a máš SZ
Pěkný Takže spokojenost jak vidím? Vyzkoušeny nový Tuňák, nemyslíš jako sezení na motosálonu Jinak zvažuji model 2009 v oranžové, co mají teď na Mototass. Jen kdyby to mělo laďáky