renocar_duben



PROFIL MOTORKY

Aprilia Tuono 1000R (2003)

Neaktivní Profil uživatele

Vlastník honzaVTR
Vloženo 17.10.2016
Aktualizováno 18.3.2021
Zobrazeno 5 231x
HODNOCENÍ PROFILU OD 16 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 10


Vloženo: 04.12.2018, Uskutečněno: 04.12.2018, Stav tachometru: 37858 km, Zhlédnuto: 12x


Tak po delší odmlce jsem zpátky, abych napsal pár řádků jak se s Tuňákem jezdilo a co je v plánu. Aktuálně dělám zimní údržbu a bylo potřeba doladit pár věcí, takže proběhlo:

- Výměna oleje s filtrem
- Výměna těsnění víka olejového filtru - už bylo vymačkané
- Výměna vzduchového filtru
- Zavaření prasklého držáku nádoby oleje
- Nalakování nádoby oleje
- Nalakování chráničů chladičů
- v říjnu nová STK na 4 roky - všechno mám homologované, špunt ve výfuku na STK, bez jediného problému

V důsledku prasklého držáku nádobky oleje tlačila hadice od levého chladiče na vedení kabeláže z víka statoru a tím pádem začal trochu prosakovat olej - nic velkého, ale mám to rád v pořádku, takže aktuálně zasilikonováno černým silikonem na kartery a uvidíme co to udělá, každopádně nové těsnění leží doma takže kdyžtak v průběhu sezony vyměním

Přes zimu doladím spíš drobnější věci, jako odstranění zbytků lepidla po závaží na kolech a jiné drobnosti,vyčistění třmenů a celková kontrola biku, nákup intercomu - aktuálně mám zkušenost z BT-S3 a za ty peníze perfektní, takže ho koupím i sobě

Co se týká biku jako takového, tak spotřeba oleje prakticky nulová - doliti mezi výměnou pouze v důsledku poškození držáku, jak píšu nahoře, jinak nic
Pneu, Pilot Power 2CT - nato, že to je starý model, tak perfektní. Rychle se ohřívají, přežily i moje ploužení na dromu aniž by se nějak moc přehřívaly (ale nebylo už moc teplo a moc jsem to nehrotil, ale všichni víme že to SBK guma není), nicméně na běžné použití super, podrží jak má a na vodě naprosto v pohodě. Obouval jsem je nové před 5000km - před ještě sezonu dá a na zadku bych tipnul tak 1000-1500km? Za mě super, beru znova!

Spotřebu hodně lidí neřeší, já taky moc ne, ale s kolegou co jezdí Millunu, tak oba máme v klidném tempu do 6l, v rámci limitů zákona kolem 7 a režim "mozek off" jsem nepočítal Takže v tomhle směru naprostá spokojenost - jinak já pouze ladák, stock vzducháč a bez čipu, kolega origo výfuk, KNko a taky bez čipu.

Elektrika a drobné vrtochy - možná spoustu lidí zklamu, ale po opravě elektriky, viz deník, start i po měsíci na poprvé, dobíjení kolem 14.5V tak jako po opravě, takže žádný problém

Jinak zadní brzda furt brzdí jak má, až je se kolega s Millunou divil, asi mám špatný kus

Přidávám zároveň pár fotek z průběhu sezóny, ať nejsem úplný kulturní křupan
Odplísnil jsem pár kol na Masarykáči, proběhl výlet na Pezinskou Babu, vyzkoušel se nový Tuňák - letos najeto 5tkm, bez jediné závady :)

Hodnocení (0x):

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
honzaVTR (0) napsal 05.12.2018 v 17:51

Na ty roky dobrý! Kosmetiku nemá cenu moc řešit, ať případný další majitel vidí věci jak jsou a po technické stránce netřeba nic řešit...vlastně jo - gumy a benzín

Tak u mě je vyzkoušení i jen to sednutí, na oko Projel jsem ale druhou generaci, 2006ku, a je o dost sportovnější, radiální brzdy jinej level, zase vyladěnější, potvora jedna...jen mě trochu mrzí, že nemám koule na to, využít plně aspoň to moje, natož něco silnější/novější

Ten od toho Tasse je tam relativně dlouho, taková divoká barva :o) Hele výfuky se dají vždycky vyřešit dodatečně, originály schováš a máš po problému. Pokud bude technicky v cajku, máš koruny a líbí se, neřešil bych a bral bych...Jinak díky a máš SZ

Figi25 (59) napsal 05.12.2018 v 16:04

Pěkný Takže spokojenost jak vidím? Vyzkoušeny nový Tuňák, nemyslíš jako sezení na motosálonu Jinak zvažuji model 2009 v oranžové, co mají teď na Mototass. Jen kdyby to mělo laďáky


Nejnovější záznamy v deníku
  • Oprava blinkru

    Už když jsem motorku přivezl, tak k levému zadnímu blinkru byl natažený zepředu dodatečný kabel, po jehož odpojení blinkr neblikal. Přišel den bud já, nebo blinkr :-D Ital to opravil způsobem sobě vlastním - někde se

    Typ: Oprava
    Vloženo: 10.09.2020
    Uskutečněno: 30.08.2020
    Tachometr: 41716km
  • Výměna plynových lanek

    Staré už to mělo za sebou, mělo moc velkou vůli. Výměna za origo z bouračky. Hned to jede líp! B-)

    Typ: Oprava
    Vloženo: 16.07.2020
    Uskutečněno: 16.07.2020
    Tachometr: 40861km
  • Renovace předního světla

    Začala se loupat krycí vrstva, nebylo na co čekat. Nejdřív smirek pod vodou 800/1200/2000, poté 2K lak ve dvou vrstvách se tři minutovým odstupem mezi sebou. Výsledek naprosto dostačující. 2K lak jsem zvolil schválně, p

    Typ: Oprava
    Vloženo: 06.07.2020
    Uskutečněno: 06.07.2020
    Tachometr: 40800km


TOPlist