Začala se loupat krycí vrstva, nebylo na co čekat. Nejdřív smirek pod vodou 800/1200/2000, poté 2K lak ve dvou vrstvách se tři minutovým odstupem mezi sebou.
Výsledek naprosto dostačující. 2K lak jsem zvolil schválně, protože vydrží mnohem víc, než když se světlo přeleští bez krycí vrstvy
PS: i po přebroušení a přelakování zůstaly v plexi jemné vlásečnicové prasklinky,ale už pod lakem - předchozí majitel to neřešil dostatečně brzo a já nechtěl probrousit plexi, jelikož nevím jak moc jsou hluboko, ale jde jen o drobnou kosmetiku, kterou má každé druhé Tuono/Mille
Vložení komentáře
Pokud chcete vložit komentář, tak se
registrujte a přihlaste.
Nejnovější záznamy v deníku
-
Už když jsem motorku přivezl, tak k levému zadnímu blinkru byl natažený zepředu dodatečný kabel, po jehož odpojení blinkr neblikal. Přišel den bud já, nebo blinkr :-D
Ital to opravil způsobem sobě vlastním - někde se
Typ:
| Oprava |
Vloženo:
| 10.09.2020 |
Uskutečněno:
| 30.08.2020 |
Tachometr:
| 41716km |
-
Staré už to mělo za sebou, mělo moc velkou vůli. Výměna za origo z bouračky.
Hned to jede líp! B-)
Typ:
| Oprava |
Vloženo:
| 16.07.2020 |
Uskutečněno:
| 16.07.2020 |
Tachometr:
| 40861km |
-
Výroba a doplnění krytu zadního světla v podsedláku - při dešti lítá veškerý binec na zadní lampu, oxiduje to a to není dobře :) Výroba a doplnění krytu a pří té příležitosti očištění kontaktů zadního světla doplnění gum
Typ:
| Odborný servis |
Vloženo:
| 25.06.2020 |
Uskutečněno:
| 25.06.2020 |
Tachometr:
| 40428km |