renocar_duben



PROFIL MOTORKY

Buell X1 custom (2001)

Neaktivní Profil uživatele

Vlastník screw13
Vloženo 21.8.2016
Aktualizováno 21.8.2016
Zobrazeno 1 318x
HODNOCENÍ PROFILU OD 2 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 10

Popis motorky


Kdyby se Easyriders chtěli svézt na něčem co neudělá ostudu jejich image, zvolili by si trubkáče.

První dojmy - Protože jsem už pár bullíků měl, nejde o první dojem, ale na Erikově motorce se budete cítít jako když si hipster odskočí na brutal assault.

Motorku bych doporučil pro - Pro ty, kteří o sobě netvrdí, že jsou "motorkáři"

Doplňky na motorce - Třásně, dvě rolky a sud na zadní sedačce.

Recenze

Delší dobu jsem sem nepřidal žádné moudro, tak se podělím o to co jsem zažil s X1 i když před nedávnem na ni přesedlal novej páníček.

Po všelijakých úpravách sportsterů, FXDéček a jiných modelech od výrobce ze země prostého a obtloustlého lidu podobajícího se tomu našemu jenž podporuje nacionalistického xenofoba Donadla Trumpa jsme si do garáže pořídili X1. Jak vyčerpávající...

Pan Buell lehce zaspal dobu, když ještě po druhém miléniu byl schopný vytvořit tuhle "věc". Ale co si to si...Bulík je jedinečnej stroj i přes všechny neduhy jakožto nic moc podvozek, jalový brzdy a celkově zvláštní pocit z jízdy. Všechno tohle se smaže jakmile to nakopnete a tahle devadesáti koňová nádhera se rozvibruje a zaburácí svým hrdým zvukem. Motor jde pěkně a je výkonově bohatě dostačujícím twinem, který má dostatek ňůtnů na rozdávání. Spodek a střední pásmo je bez výtky, vršek strádá na výkonu, ale to je zanedbatelné pokud máte pro motorku trošku citu.

Chceš na něm cestovat? No...já teda ne a to se moje prdel zrovna nevysedla z měkkého kancelářského křesla. Dobře, je to lepší než supersport, ale 300 kiláčků a jste zralý na hojivou mast.

A teď moje oblíbená podvozková část.
Jízdní vlastnosti...spíš zlozvyky. Nevím čím to je, ale zadek ačkoli jsme ho osadili plně stavitelným progresivním tlumičem se podle mě prostě nedá nastavit na optimum. Nemyslím si že by to byla až taková velká chyba tlumiče jako spíš geometrie rámu, ale to je čistě subjektivní pocit. Prostě když to srovnám se sportsterem, který by měl "umět" míň co se týká podvozku, je to rozhodně naopak. Ale co...pokud jseš dřevo, můžeš mít set-up od mechaniků z Isle of man TT a stejně pojedeš jako s stará Nováková svým naleštěným eMbéčkem na hřbitov - tímto zdravím 90 procent "bajkerů" se kterými jsem měl možnost se svézt :D
Předek osazený USD je celkem v pohodě, bez větších zásahů se na něm dá kroužit kolem komína.
Brzdy jsou taky kapitola sama pro sebe, přední šestipístek na jednom kotouči je podle mě prostě blbost, sice to netáhne na jednu stranu jak by jste předpokládali, ale prostě je to jalovina jalová. Něco jako starý jednopísty u starších sporťáků nebo twincamů/evolutionů.

Jedna z fasinujících věcí jsou barevné kombinace. Má Oranžovo-fialová machina působila jako outfit zimy 1982, kdy se po kopcích proháněli lyžaři ve svítivě oranžových a jedově zelených kombinézách.

No a protože je čas se jít projet, tímto prozatím končím.

Shrnuto, podtrženo. Trubkáč je styl a osobitá motorka, kterých už moc není a nebude, takže pokud přemýšlíte o její koupi, neváhejte. Odvděčí se Vám a to nejen šmírem za nehty.

Adios

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.


TOPlist