CCM GP 450 Adventure (2016)

Vlastník pihrt
Vloženo 18.7.2016
Aktualizováno 22.7.2016
Zobrazeno 4900x

Kombinace velkého cesťáku a ostrého endura. Lehká holka, se kterou se pekně skáče po horách, dá se tam na ní dojet a nejlepší stroj na šotolinky.

První dojmy - Váha a podvozek, to je to co vás překvapí na začátku nejvíc. Pohodlná vysoká stavba a měkké sedlo. Zvykat jsem si musel trochu na vibrace jednoválce, přecijen jsem měl vždy dvouvál... ale zato trakce jednovalce v terénu je zase parádní.

Motorku bych doporučil pro - Kdo opravdu cestuje, jezdí do hor a nebo vlastně každá cesta na východ... Pro holky/slečny/menší postavy - dá se totiz nakonfigurovat od 79cm výška sedla

Doplňky na motorce - Komplet S packet, tedy nosice, brasny, svetla, stavitelne plexi
Navíc E-packet, dvojnásobně výkonný alternátor a rozvodná skřin v kokpitu kvůli elektronice/navigaci/nabijeckam
Zvýšené sedlo a řidítka na max...

Tuto motorku jsem měl v hledáčku cca 2roky, v podstatě od začatku co ji v UK začali dělat. Libila se mi a stále jsem čekal, až bude někde dealer abych si ji mohl vyzkoušet ale to bylo bez šance - jen výlet do UK.

Jednoho dne jsme se o tom bavili s kamarádem, který právě vybíral motorku na cestování (vyzkoušel si novou Afriku, KTM690, EXC500 ze by dostavil atd...) a řekli jsme si, že si prostě ten výlet uděláme, že to za to stijí, když na tom má člověk potom několik dalších let jezdit...
A v tu chvíli se objevila možnost jet na testovací jízdy do německa - toho jsme hned využili.
Já jsem tam jel s pocitem, že jsem si potřeboval ověřit vlastnosti, které se o ní psali - zejména to, že drží stopu v pohodě i na silnici, tedy že se s ní dá jet i mimo terén. V podstate to podle popisovaných vlastností byl ideál, tak se mi tomu nechtělo moc věřit.

Výhoda byla, že dealer v německu není nějaký showroom ve městě, ale starší chlapík, co jezdí hobby motokros a ma servis na bmw, restauruje veterány atd... No a před jeho garáží stála nastrojená motorka na ostrých špuntech, krása (v reálu prostě vypadá ještě mnohem lépe) a jen nám dal instrukce: "támhle jsou šotolinky, tady zas polňačky a pole, támhle můžete do lesa atd..."
Ujel jsem asi 500m po asfaltu (první pocit: jela fakt rovne a sebejistě jak velký advik) a pak jsem skočil na rozbitou asfalto-šotolinovou cestu (druhý pocit: kurňa projel jsem díru jako kráva a nic... můžů zrychlit... ještě lepší... driftuje se, krásně se vodí a reaguje na každé přenesení váhy na stupačkách... úsměv na tváři...)
No a potom už jsem si tam pojezdil po polnačče, zkusil se motat mezi stromy v lese, vyjet nejakou tu hromadu a bylo mi to dost jasne: přesně to co bylo napsáno a pro co byl tento stroj postavený sedí i v reálu.
Poté jsem si ji také vzal na větší státovku, kde jsem chtel jet trošku delší čas konstantně nad 110 a zkusit si i zatáčky - tohle jsem v podstatě ani nečekal, že drží stopu, náklony v zatáčče atd... jako velká...

Každopádně mi došlo, že právě ta kombinace vlastností je úplně ideální na to, co jezdíme - cestováni po horách, převážně šotolinovo / kamenné / hliněné cesty nebo malé asfaltky v horách a vesničkách. Ať je to Albanie, Rumunkso, Kavkaz, Bosna... všude tam je toho plno.
Na EXC vás tyhle cesty už moc nebaví, je to moc rychlé a málo "terén", nemluvě o přesunu po silnici, to je za trest!
Na CCMku je to ideální, táhlé šotolinky a vy se krásně povozíte, můžete si i sednout a odpočinout a stále v pohodě... motorka je díky své váze naladěná více naměkko (nemusí tlumit sama těch 100kg navíc jako moje 990ka) a tak žehlí nerovností opravdu jedna báseň. Velkou zásluhu na těch vlastnostech má právě jejich speciální frézovaný rám - lehký a kurevsky pevný (koukněte se někdy v reálu u CCM na krk řízení, brýle atd... to je prostě kus materiálu)

No a tak když jsem z ní slez a jeli jsme zpět autem domů, tak jsem musel udělat rozhodnutí: předtím jsem každýmu říkal, že to vypadá jako ideální motorka pro naše použití a že jestli je to tak, tak že si ji koupím... já ale adv motorku měl (tou dobou dokonce dvě), nicméně jsem byl tak překvapený z toho, že to fakt jezdí tak jak se říká a na ničem podobném jsem zatím nejel, tak šla rovnou objednávka přes DE dealera (za to, že nám poskytl opravdu praktické otestovaní).
Kamarád, když si to srovnal s Afrikou, tak mu bylo jasné na které motorce se asi podívá do hor a na jaké si to opravdu užije... tedy objednali jsme rovnou 2ks...

No a když jsme dali s anglánama řec, rovnou ze zpáteční cesty z auta jsem ještě zavolal kamarádovi Sadílkovi (Roman Florian), který dělá servis motorek (a co je důležitější, objel na nich už kus světa) a nadhodil jsem otázku, zda nezařídit dealerství u nás. Protože mi bylo jasné (tak jako jsem tomu neveřil já), že tento stroj si musí každý vyzkoušet na vlastní kůži - a ne někde v prodejně ale v reálu...
Kdyžtak nám napište nebo zavolejte a projeďte se - motorka vás přesvědčí sama:

Jinak jsme to samozřejmě jeli hned otestovat a dali jsme týden v Rumunských horách, to jen výše uvedené potvrdilo. Dokonce i zpět do Košic jsme dali 400km za odpoledne na jeden zátah... tedy hltat kilometry taky umi, i když na státovkách nebo dálnici je to samozřejmě nuda (ale to asi na všem, co je trochu do terénu).

ShehrozQasim
ShehrozQasim napsal 21.08.18 v 11:22

nice

johnalbert
johnalbert napsal 20.04.18 v 07:50 10b.

It's now not very cool to confess one of these issue—certainly, part of coolness comes from respectfulness toward those who lack the good fortune of being you— however, that makes it no less real. You do not need to appear

to be Beckham on a Bonneville to achieve this coolness. It takes place clearly with all motorized two-wheeled conveyances. As my wife as soon as instructed me: "whilst you see someone on a bike, it would not rely what kind, you think: 'Oh, that character is on an adventure! i ponder where they're going.