Velká a silná, pohodlná. Koupena protože jsem začal jezdit ve dvou a CBR900RR na to fakt není stavěná.
Výška jezdce: 174 cm
První dojmy - Zvítězila ve výběru jelikož pár známých ji vlastní, takže jsem věděl jak jede, co od ní očekávat. jako Jediná z výběru má plně nastavitelný podvozek. Koupil jsem ji i s třema kuframa což je super na cestování ve dvou.
Motorku bych doporučil pro - někomu, kdo má naježděno, je to potvora se zátahem a trošku nadváhou
Doplňky na motorce - Laďák IXIL, vyhřívané gripy, zásuvka 12V, padáky, kufry
Recenze
2016 - po koupi klasika servis - brzdovka, spojka, karbíky, svíčky, olej s filtrem, komplet prohlídka. najeto zatím 500km, spotřeba zatím průměr 6,5l. V červenci dovolená, tak se těším.
Tak je po dovolené, najeto 1500km, průměrná spotřeba 5,8l.Je to fakt pohodlný stroj.
Jak to tak vypadá když kouknu ven tak je asi po sezóně. Celkem tedy namotáno 2600km. Ve dvou s třema kuframa spotřeba 6l normální svižnější jízdou po okreskách.
2017 - mnoho mnoho kratších vyjížděk, do toho letos pár delších na srazík a dovolenou. Celkem najeto cca 5500km. Ve velkých vedrech mi několikrát prdly obě přední žárovky ( jinak bez jakýchkoli závad celá sezóna.
2018 - letošních jen pár výletů bez jakýchkoli závad, najeto mizerných 1500km
2019 - najoto celých 1000km, v červnu při blbnutí na šestikilu úraz obou kotníků, v záři zjištěny totálně zalepený karbíky ( nedrží volnoběh, cuká, dusí se a tak = doježděno
2020 - servis větší ( nebo velký? ) - gumy, řetězovka, karbíky, ventily, svíčky, olej a komplet filtry, ložiska v kolech a krku, pár dalších více detailů všude možně. Za vše díky Moto Ulrich. Tak už jenom vyjet a jezdit )
najeto jen 1500km - nebyl čas (
2021 - oprava výhřevu karburátorů, jinak nic od loňska nebylo potřeba dělat.
super stroj
Vybral jsi dobře, parádní, spolehlivá, silná mašina.
Přeji.spoustu šťastných km.