Zima byla trochu chladnější, i v nížinách napadl nějaký ten sníh a to je jen a jen dobře. Ovšem co naplat, chodit se dívat na stroj pod zasněženou plachtou, to není úplně nejveselejší záležitost, takže jsem rád, že už tady máme opět jaro a co nevidět dorazí i léto, alespoň podle kalendáře
Takže hurá od března na silnice? No, tak rychle to bohužel nešlo, minimálně ne u mě. Letošní rok se můj první výjezd trochu protáhl a to díky několika událostem, který jsem nemohl příliš ovlivnit. Na silnice jsem nakonec vyjel nedávno, zhruba v polovině května. Ale popořadě. Jelikož jsem měl v srpnu minulýho roku menší nehodu (položení při projíždění Grossglocknerský vysokohorský silnice směrem k Jadranu), tak můj stroj čekala oprava laku, kterou jsem plánoval právě na blížící se zimu..
O tři měsíce později, v listopadu 2017 mi ještě za jízdy "explodoval" výfuk, respektive jeho svod, těsně pod hlavou motoru a to byl konec mojí moto sezóny. Prostě se ta "trubka" v ohybu roztrhla do tvaru oloupanýho banánu a bylo vymalováno. Ale není se čemu divit, ten 12 let starý výfuk byl už značně rezavějící, takže vlastně nic nečekanýho. Navíc konečný destrukci svodu pomohla asi i omotávka nehořlavou textilií, kterou jsem půl roku předtím na svod instaloval..
Stál jsem před rozhodnutím, co dál. Objednat z Itálie nový originální ocelový výfuk za 5 tisíc Kč nebo zkusit "splašit" jen použitý svod za pár korun a tlumič si nechat původní? Ale jako vždycky to dopadlo, tak jak to dopadá po každý - nový je holt nový. Tak mě tak napadá, ještě pár nových dílů a můj dvanáctiletý Madison bude ve stavu jako by včera opustil fabriku
Před objednáním originálního výfuku (svod + tlumič) jsem ještě na konci zimy brouzdal po internetu a objevil jsem nerezový, sportovně se tvářící výfuk od firmy GPR a to za cenu jako ocelový originál. No, nebudu Vám nic nalhávat, když jsem zjistil, že je určený i na Madison 250, tak mě zaplavila vlna eufórie a já ho hned z Itálie objednal. Do týdne byl doma a já se těšil, až ho zkusíme namontovat..
Ale jak je u mě zvykem, ne všechno jde jako po másle. Do servisu jsem se strojem vyrazil až na konci dubna, tedy skoro dva měsíce po koupi výfuku a tam jsme zjistili jednu nepříjemnost a to podstatnou. Můj stroj je sice Malaguti Madison 250, ovšem model 250 RS (motor Piaggio) a tak svod nesedí, nelze namontovat! Jestli jsem byl nasraný? No, zkuste si tipnout
Nezbylo nic jinýho, než sklopit uši a objednat originální ocelový výfuk, který dorazil z Itálie do týdne a v naprostým pořádku, tak jako vždy. Moje peněženka ovšem z týhle výfukový story moc nadšená nebyla, protože byla díky nákupu 2 výfuků hnedle o 10 tisíc korun lehčí. Ale nedá se nic dělat, dokud nejde o život. Pokud by na tenhle výfuk někdo narazil a chtěl si ho koupit, tak dle popisu je určený například na stroje YAMAHA MAJESTY 250 , MBK SKYLINER , BENELLI VELVET 250 , MALAGUTI PASSWORD 250 a MALAGUTI MADISON 250 , vše motorizace s motory Minarelli, nikoliv Piaggio..
Takže oprava laku zamnou, nový výfuk namontován, nový obutí je taky na místě, nový náplně doplněný a tím pádem už i pro mě a Pana Mopadžiho začala letošní moto sezóna...KONEČNĚ
Teď už mi nezbývá než nám všem popřát spoustu bezvadných zážitků na vyjížďkách, nepříjemnosti ať se všem obloukem vyhýbají a třeba někdy na cestách, ahoj
Vlastník | KAREL_PLAY3 | |
---|---|---|
Vloženo | 31.5.2016 | |
Aktualizováno | 26.2.2023 | |
Zobrazeno | 8 448x |
no, škoda ale peněz teda řádně.Tak a ty už ale jezdíš
já nee
Tak výfuk se mi moc líbil, designově by si s mým strojem notoval, ale bohužel
Jinak s tím zavařením v práci je to určitě fajné, mít k dispozici dobrou "servisní výbavu" je k nezaplacení. Ovšem u mě už by zavaření nic neřešilo, jelikož byl původní svod totálně prorezlej. Ale naštvání mě už přešlo a teď už jenom ten pěknej "vejfuck" poslat do světa. Nejen proto, aby z něho měl někdo další radost a užitek, ale i proto, abych já o něho pořád nezakopával
tak parádní vejfuck Jinak mě na Scarabeu popraskal svod hned za přírubou a u lamdby. Ještě že máme čim to v práci zavařit