Léto je v plným proudu, pořád se kolem nás něco děje a tak uzrál čas přihodit nějakou tu novinku do deníku mýho stroje. V průběhu předchozích 2-3 měsíců jsem Panu Mopadžimu dopřál výměnu několika dílů, došlo i na pravidelný servis a nakonec jsem zdárně dokončil i plán na letošní návštěvu Jadranu aneb "Na divoko do Chorvatska" http://www.skutrfor...orvatska-t14191.html
Úpravy a výměny ve zkratce:
- nová palubní deska (horní dílec pro budíky)
- nový budík (palubní PC)
- přetěsnění olejový vany
- nová ložiska do spojky
- nový regulátor napětí
- nová svíčka, olej motorový, olej převodový
- vypínač pro zapnutí / vypnutí nabíjení k navigaci a jiné elektronice
- sportovní variátor Malossi Multivar 2000 s řemenem téže značky (válečky 15 g)
Jinak došlo i na jednu demontáž a tou je odstranění plynový podsedlový vzpěry. Před časem nainstalovaný píst pod sedlem jsem dal pryč a užívám si opět sedlo s maximálním vyklápěním (cca. 90°), což je k nezaplacení. Ukládání různýho nákladu je díky tomu mnohem jednodušší, protože se vzpěrou, která dovoluje zvednutí sedla na nějakých 45°, je přístup omezující. Takový uložení spacáku a samonafukovací karimatky do přední části podsedlovýho prostoru je teď naprosto bezproblémový. Tím netvrdím, že se to s pístem pod sedlem nedá, ale takhle je to mnohem pohodlnější a praktičtější. Ještě mě čeká v příštím týdnu návštěva lakovny, kde opravíme přední blatník a příprava na srpnovou návštěvu Chorvatska je téměř hotová
Na závěr deníku s číslicí 6 jenom dodám, že moje oblíbená italská strojovna už překročila nájezdem "magických" 50 000 kilometrů a za to si oranžový sršeň alias Pan Mopadži zaslouží nějakou tu odměnu. Nová tabulka pod SPZ s jeho jménem ho doufám potěší a budu si přát, aby jsme společně bez problémů zvládli i dalších padesát tisíc
Mějte se, smějte se a užívejte si - bez rozdílu značky, konstrukce či země původu -
pohodu v sedle Vašeho oblíbeného přibližovadla. S pozdravem jihočech Karel
Vlastník | KAREL_PLAY3 | |
---|---|---|
Vloženo | 31.5.2016 | |
Aktualizováno | 26.2.2023 | |
Zobrazeno | 8 448x |