renocar_duben



PROFIL MOTORKY

Indian Scout (2015)

Neaktivní Profil uživatele

Vlastník Q277
Vloženo 21.5.2016
Aktualizováno 21.5.2016
Zobrazeno 3 283x
HODNOCENÍ PROFILU OD 10 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 10

Popis motorky


Je velká radost ji vlastnit, každý den na ni koukat a občas se povozit.
Moderní cruiser s povedeným retro vzhledem.

Motorka koupena od FIRMA:MR43 - Ecxklusive motorcycle showr

První dojmy - Před pár léty jsem zatoužil po americké motorce. Po zkušebnī jízdě jsem si pořídil Triumph Thruxton, což mluví za vše. Do první jízdy na Scoutovi jsem šel s obavami, že to zase neklapne. Po rozjezdu jak na odrážedle (než jsem našel stupačky) jsem se hned pohodlně zabydlel. Po prvních dvou kilometrech přišlo další pozitivní zjištění: tady motor opravdu jede. Pak začaly zatáčky a ono se to dá i naklopit aniž by hned něco dřelo asfalt. Docela živé, žádné přetahování se s řídítka v pomalých ostrých zatáčkách. Úsměv na rtu, skoro bych řekl motárd-čopra. Bohužel po dvou hodinách musím motorku vrátit o 120 km ojetější, ale bez potřeby se objednat k chiropraktikovi.

Motorku bych doporučil pro - Dopuručuji všem co zatoužili po "čoprovi" vyjímečné značky, jsou zvyklí na moderní motorky a nechtějí dělat příliš mnoho kompromisů co se týká jízdy. Výška sedla a těžiště je super pro holky a motor, přestože dokáže jet jak z praku, tak nemusí vyděsit začátečníky.

Doplňky na motorce - Podvozek Öhlins - vpředu pružiny vzadu nové tlumiče.
Koncovky Vance&Hines - ještě jsem nedosáhl dospělosti
Bobek a stupačky - bez nich by to doma neprošlo













Recenze

Asi jsem moc jako dítě koukal na Vinetoua, nebo na obrázky starých motorek a možná to bude i hodně zdviženým obočím mého dědy když mluvil o motocyklech Indián.
Když byl představen v r. 2013 nový dvouventilový motor, tak jsem už začal těšit i na zbytek motorky. To ještě ale nebyl můj šálek kávy.
O rok a něco později, zrovna jsme byli s manželkou na motovýletě v Alpách, se objevil článek o novém Scoutovi. Ukázal jsem ho ženě, hned našla v mobilu fotku starého Scouta ( rozhodně normálně motorky nefotí) a bylo rozhodnuto.
Trvalo to sice další rok a čtvrt a motorka byla doma.

Je docela slušně vyrobená, nepůsobí až tak, že ji smontovali v továrně na zemědělské stroje pomocí nadbytečných šroubů a dílů, jak některé jiné US motorky.
Na druhou stranu evropské a nebo japonské zpracování to není. No a cena, na Indiána "dobrá", ale třeba z Japonska Vám toho pošlou daleko více.

Je to prostě docela exkluzivní motorka pro pohodové výlety. Jen tak si v pohodě jedete a najednou dojedete auto a tak ho v pohodě předjedete. Pak v pohodě třeba dojedete motorku a tu třeba v pohodě předjedete v zátáčce.
Rozhodně je ta motorka daleko sportovnější než může na první pohled působit. Dělá to povedený motor a poměrně agilní podvozek s dobrou volností náklonu, kdy o zem brousí pouze sklopné stupačky. Proto je potřeba potřeba si osvojit styl, kdy v zatáčce nadzvedáváte vnitřní nohu, aby stupačka dobře klouzala. Škrr, škrrr, škrr - pubertální průjezd kruháčem. Kupodivu baňaté přední kolo se negativně projevuje pouze v zatáčkách s horším povrchem, kdy to může více kopat do řídítek.
Slabší jsou brzdy, brzdí to sice podobně jak můj Thruxton, ale docela trvalo než si sedly a tak trochu vypadají jak ze 70-tých let. Čínský dodavatel byl asi výhodný, ale při ceně motorky skoro 400 tis. to může působit jako krádež za bílého dne.
Pérování poskytuje i mírný náznak komfortu, tak že jsem vydržel bez následků více než 300 km výlet po našich silnicích, ale rozhodně to žádný zázrak není. Vpředu moc měkké, vzadu chybí progrese a skoro neexistuje zpětný útlum. Větší nerovnosti doporučuji překonávat po "endurovsku" potažením předního kola plynem. Když je boule větší a zapomenete si vrknout, tak chybějící útlum vzadu se postará o provětrání prcky.
Naštěstí je tu opravdu dobrý motor který to dokáže skoro z každých otáček a taky moc dobře vypadá.
Ještě jedna věc která stojí za upozornění a to jsou pneumatiky. Na předváděčce jsem zažil pěkné, ale mokré zatáčky. Motorka jako by do nich padala od zadního kola. Asi po 4-5 jsem pochopil, že skutečně klouže zadní kolo, zvolnil jsem a bylo po problému. Bohužel originální gumy jsou na mokru hodně slabé. Vzápětí jsem to pak našel na fóru, ale kvůli nápisu Indian na boku je měnit nebudu- stejně jezdím jen na suchu .








Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Caveman
Caveman napsal 22.11.18 v 15:29 10b.

Ta barva 😈

Pražík
Pražík napsal 10.07.17 v 21:11 10b.

Paráda. Vejfuky závidim (taky je kurňa musim sehnat!)

maripso1
maripso1 napsal 08.07.17 v 16:29 10b.

Moc krásná motorka. Jak jste velkej, já měřím 193 cm , na mne to asi nebude?

cortes
cortes napsal 01.05.17 v 00:40 10b.

Parádní

AVENGER2008
AVENGER2008 napsal 28.05.16 v 14:34 10b.

Ty vole to jsou přesně ty mašiny z kterej seru ! Nádhera !

Více komentářů



TOPlist