PROFIL MOTORKY

KTM 990 SuperDuke (2006)

Aktivní Profil uživatele

Vlastník Shevy44
Vloženo 1.5.2016
Aktualizováno 26.3.2017
Zobrazeno 1 582x
HODNOCENÍ PROFILU OD 7 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 10

Popis motorky


Skvělá, vysoká a zábavná motorka s parádním motrem a spotřebou malého tanku...

Více fotografii

Motorka koupena od FIRMA:MotoTrade (Třebíč) - Jedním slovem Super

Vybíráno z těchto modelů (a proč jsem nekoupil):
Triumph Speed Triple: důvod neuveden

První dojmy - První kilometry se SuperDukem byly utrpení a nezvyk. Úplně jinej posez oproti všemu na čem jsem kdy jel, motor v nízkých otáčkách poskakoval jako u traktoru a při podřazení a předjíždění jsem měl občas strach že mě motorka zahodí... Po pár kilometrech a větším "ošahání" si ovládání Duka je ale všechno úplně jinak.

Motorku bych doporučil pro - Pro kohokoliv kdo si rád vyjížďky užívá a rád se jednou za čas prolítne po zádech kolem autobusový zastávky :D Motor nesnáší nizké otáčky, při poskakování po městě je tedy všechno špatně. Na okreskách je SuperDuke ale ve svým živlu a těžko se mu něco vyrovná.

Doplňky na motorce - Zatím vůbec nic kromě držáku kamery na řidítkách a štítku proti větru. Nemyslím si že by SD vyloženě potřeboval laděný výfuky, ale časem je asi stejně pořídím. Dál mám v plánu širší řídítka, tlumič řízení, padáky a ukazatel zařaz.rychlosti.

Recenze

KTM jsem při koupi srovnával s jedinou motorkou a to byl Speed Triple. Nakonec mě ale SuperDUke přesvědčil vyšším posezem a dvouválem do V, kterej sice nejede tak hladce jako tříválec u Speeda, ale ten "odpich" mě prostě okamžitě uhranul. Jasně mám jednoho z prvních SD a detaily (např. lícování plastů) ještě nejsou tak vychytané, ale i přesto se za mnou díky jeho designu a křiklavě oranžové snad každý otočí.
Motor jede od spodu prostě parádně a zrychlení je taky super, jedinou výtku bych měl k jízdě při nízkých otáčkách. Protože jsem byl zvyklej na čtyřválec tak mě ze začátku to poskakování, skřípání a vibrování trošku vyděsilo. Po pár kilometrech jsem ale našel určitej grif na zacházení s plynem a se spojkou a tak nějak jsem si na to zvykl.
Brzdy jsou komplet od Bremba a brzdí opravdu výborně.
Podvozkově je pro mě (185cm a 94kg) naprosto dokonalej a k posezu hodně podobnýmu enduru chybí jen širší řídítka. Pokud o SD kdokoliv přemýšlíte, rovnou se připravte na koupi tlumiče řízení. Já ho sice zatím nemám, ale tím že se motorka ráda prčí na záda a odlehčená řídítka mě při jízdě často překvapí, rozhodně ho pořídím.
Ještě jedna technická poznámka a to je umýstění baterie. Baterka je schovaná v klínu pod motorem (pokud se tomu tak dá říkat) a dostat k ní kabely nabíječky je vážně zábava, při které kuřáci stáhnou půl krabky na uklidnění.
KTM SD je prostě určena pro maximální zábavu a pokud jí odpustíte pár mušek tak si budete užívat každej kilometr stejně jako já :)

16.8.2016 - tak po "půlsezoně" mi začala záhadně mizet chladící kapalina (podle všeho je to běžný jev), mám vybité uložení rozety na kole a gumy holé jak dětskou prdel. Hned jak se mi vrátí ze servisu tak zkusím na zbytek sezony obout Michelin Pilot Power 3 a uvidíme co vydrží. (tvrdá směs od Pirelli, kterou jsem měl obutou doteď mě moc nenadchla)...

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Delta
Delta napsal 17.02.17 v 18:42 10b.

pistacik
pistacik napsal 04.05.16 v 09:32 10b.

Lc8rider
Lc8rider napsal 02.05.16 v 19:19 10b.

Pěkná.Origo výfuk není špatnej,ale je hrozně tězkej uvidíš
až ho někdy potěžkáš. Vlastní zkušenost

strakon
strakon napsal 02.05.16 v 10:19 10b.

Moc pěknej a 10b. jasných

Shevy44
Shevy44 napsal 02.05.16 v 09:30

díky

Více komentářů



TOPlist