Návrat k Triumphu a hlavně k tříválcovému motoru.Oproti staršímu modelu velký rozdíl,tvrdší a sportovnější podvozek,výkonější motor...
První dojmy - Motor je originál každým coulem, jedná se o řadový tříválec, kapalinou chlazený s rozvodem DOHC. Zdvihový objem britského naháče čítá 1050 kubických centimetrů a disponuje vícebodovým sekvenčním vstřikováním. To že v Anglii umí dělat silné motocykly dokládá nejvyšší výkon motoru, který dosahuje 135koní při 9400 ot./min., ale především točivý moment 111Nm v 7750 obrátkách za minutu. Černá barva bloku motoru byla doslova trefa do černého, krásně ladí s ostatními díly v téže barvě a upozorní na něj nespočet ocelových šroubů. Pohledu zcela jistě neunikne výfuková soustava, která vede pod motorem a vyúsťuje dvěma koncovkami pod sedadlem spolujezdce, takže je stále dbáno na optimální vyvážení motocyklu. Motor spolupracuje s vícelamelovou spojkou v olejové lázni a ta potom s šestirychlostní převodovkou.
Recenze
Motocykl je postaven na japonském podvozku Showa. Vpředu se jedná o vidlici s průměrem trubek 43 mm s délkou pružení 120 mm, která je plně stavitelná. Na zadním monoshocku nastavíte pouze tvrdost, tedy předpětí. Britové vsadili na spolehlivost a nechali do přední části radiálně namontovat dvojici čtyřpístkových třmenů Brembo a kotouče o běžném průměru 320mm. Na zad dle všeho stačí jednopístek od Nissinu. Sportovně vypadají pětipaprsková sedmnáctipalcová kola z lehké slitiny, obzvláště to zadní letmo uložené. V továrně obouvají Speed Tripla do klasických rozměrů obou „bačkor“, 120/70 a 190/55.
Krásnej naháč..
At slouzi...
Zajimava s tim jednim svetlem, ale vypada to pekne
pekna pekna..jen ty dve svetla s emi mozna libili o neco vice :)