Tak na radu prisel dalsi litrovej japonec, R1
První dojmy - prvni dojmy prekvapive - chvilku mi pripadalo ze jedu na 600, bylo to takovy kratky, divne moc to zatacelo. Pod plnym plynem se pochyby vytratili... a hura na to
Recenze
Tak co o ni, chtel jsem zpatky 954rku ale zadna hezka nebyla k mani a na velkou zuzanu jsem nemel koule. A tak jedina rozumna volba zustala R1. jeste samozrejme ta hezka, s vyfukem vedle motorky a ne pod sedlem.
K motorce, motor plynule tahne az nekam k 10tis, tam prijde lehkej kopanec a dost solidni narust vykonu kterej drzi az do omezovace, do otacek leti jako blesk.
Trosku tupejsi odezva od predniho kola nez u farose, ale stejne moc pekna. Brzdy naprosto genialni, na brzdach je motorka stabilni a i na ,,koberci,, se nemusi nijak extra uklidnovat pres zadni brzdu. Krasne agilni prevodovka, cela motorka pusobi hodne lehkym dojmem, kolinko prislo hned prvni vyjizdku.Padne krasne do ruky, nedela nic co by clovek neceka.
Jediny co bych ji vytknul je opravdu iditoska poloha sezeni spolujezdce. Moje ledvinka semnou jezdila na vsech motorkach co jsem mel a rikala ze tahle byla naprosto a suverene nejhorsi.