renocar_duben



PROFIL MOTORKY

Yamaha XJR 1300 (2007)

Neaktivní Profil uživatele

Vlastník david70
Vloženo 22.3.2016
Aktualizováno 22.3.2016
Zobrazeno 1 219x
HODNOCENÍ PROFILU OD 9 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 9.9

Popis motorky


Motorka která byla první a úžasná a taková vždy zůstane.
Veliká, silná a krásná.
Neuvěřitelně přátelský stroj, neúnavný a ohromně příjemný.

Více fotografii

Motorka koupena od FIRMA:Metal Faktor (Ostrava - Vítkovice)

Výška jezdce: 183 cm

První dojmy - Tenkrát jsem chtěl koupit svou první motorku a koukal jsem po FZ6. Jel jsem tedy do MMB v Boleslavi rozhodnut Fazera koupit. Jenže se stalo něco s čím jsem nepočítal, Fazer FZ6 stál před prodejnou, přijdu tedy blíž a čučím jako puk, vedle něj stál vlak. Vždyť jsem nic nepil tak co tady dělá takový monstrum. Co to je... Najednou se FZ zdál maličký a maličký až úplně zmizel. Jdu dovnitř a ptám se "ten černej parní stroj je tu proč" to asi myslíš tu "klasiku" povídá prodejce no to je přece XJR. Tááák a je to, klasiku povídá a tak to já jsem, aniž to tuše, tedy klasik. Něco ještě povídal, ale já už neslyšel. Ptám se kolik to stojí a on na to, že je poslední a prodaná. Tak jí znovu objednejte. To ano, ale už bude se vstřiky, s jedním laufem a modrá, tyhle už se totiž nevyrábí. Zalapal jsem po dechu, to snad ne, to ne, ne, ne, ne ... Prodejce byl super a hned začal žhavit linky na všechny strany. Sklady jsou už prázdný, ale jednu mají ještě v Ostravě. Tak supeeer. Voláme tam ale bohužel je zamluvená. Ať prosím jak prosím nic to na věci nemění. Pak ale prodejce v Ostravě slíbí, že ještě zkusí obvolat zahraniční dealery Yamahy. Po chvíli se dovídám nejkrásnější zprávu. V Itálii u jeho známého dealera jedna úplně poslední černá XJR 1300 je a že prý na výjimku mu jí nechá. Do MMB ji ale nepošle a musím si přijet do Ostravy. A tak se stalo, za pár týdnů jedu do Ostravy a mám úplně poslední vyrobené XJR1300 s karburátorama :-)

Motorku bych doporučil pro - Všem klasikům :-)

Doplňky na motorce - Padáky, karbon plexi, kufry Givi.

Recenze

Motorka je nezáludná a velmi příjemná. Má sice nějáké to kilo navíc, ale po rozjezdu to cítit vůbec není. Výborně se ovládá i při jízdě ve dvou po Alpských vrcholcích.
Položit jí až na hranu je vyložená radost a skvěle drží i díky špičkovému podvozku Ohlins
Největší přednost není její rychlost, ta končí někde kolem 180km/h. Motor by jel dál, ale rám už tu porci výkonu nese nelibě a trošku sebou mrská. Ale jiná liga je pokud jedete třeba i ve dvou s plnou bagáží do kopce za kolonou a máte malý úsek na předjetí a vezmete za plyn. Nemusíte řadit, to co se děje se popsat nedá, ale vždycky jsem se musel smát do helmy...
Byl jsem s ní na několika dovolených a pokud nejedete terénem a nevadí vám vítr tak je to skvělý zážitek. Sedlo je velmi pohodlný a ten motor je prostě zábava.
Jestli na ní sedíte dva, tři nebo pět její úplně jedno a chová se pořád stejně dobře

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Triny
Triny napsal 29.03.16 v 20:05 10b.

Klasika, nádhera a možná jedna z posledních opravdových motorek která má duši a styl. Mít takovou nikdy ji neprodám. Nikomu. I v důchodu bych kolem ní chodil, leštil, slintal, vzpomínal a snil. Móóóc bych se rozhodoval komu ji odkážu. Fakt moc dobrá volba. Body ,? 10 je málo.

-HARYS-
-HARYS- napsal 29.03.16 v 08:36 10b.

Dávám 10b. za mašinu ale palec dolů za to, že jsi ji prodal !?!?

Butch-mt
Butch-mt napsal 25.03.16 v 18:22 10b.

Krásná 10 bodíků.

david70
david70 napsal 23.03.16 v 10:41

Jojo prodeje lituju. Takova uz neni.Mel jsem si jinechat...

Zelinář
Zelinář napsal 22.03.16 v 21:25 10b.

XJRko byla moje první mašina a dodnes lituji, že jsem ji já hovado tupé prodal. Nu což, stalo se. Ale mít novou, poslední karburátorovou, dvoulaufovou a prodat ji... budeš litovat, myslím, že už lituješ. Aspon nejsem sám...

Více komentářů



TOPlist