renocar_duben



PROFIL MOTORKY

Keeway Strike 125 (2016)

Neaktivní Profil uživatele

Vlastník callowsick
Vloženo 18.3.2016
Aktualizováno 22.11.2021
Zobrazeno 4 132x
HODNOCENÍ PROFILU OD 9 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 9.6

Popis motorky


malá mrcha. nepředstírá, že je velká, rychlá, nebo zlá. To, co vypadá jako nádrž, je nádrž atd... Pro mě osobně hmatatelná vzpomínka na ČZ mýho rannýho mládí ,-))

Více fotografii

Motorka koupena od Nevima (Olomouc)

Výška jezdce: 182 cm

Vybíráno z těchto modelů (a proč jsem nekoupil):
Jawa 125/810 Travel: motor a nechuť podporovat Jawu v současným Customer-ignoring business-u

První dojmy - nadělil jsem si motorku k 36. narozkám. Dvacátou první sezónu legálního ježdění jsem zatoužil po pocitu, co mi dávaly kdysi Jawky a Čízy - obyčejná motorka, vůbec co možná nejobyčejnější, která nemá ambice něčím ohromovat.

Motorku bych doporučil pro - to fakt nevím. Na machrování to není, na závodění to není... asi pro někoho, kdo ví, co chce a má rád malý motorky.

Doplňky na motorce - přední světlo, řídítka

Recenze

celkem jsem od začátku věděl, co chci - low endovou 125cc, chtěl jsem OHC (lepší ochota k vytáčení, než u OHV), vyvažovák a nejlíp motor kopírující Suzuki - díky olejovýmu filtru má delší intervaly servisu a je celkově líp postavenej, než kopie Honda.
tyhle motory nabízí víc dovozců čín, ale jen u Keeway jsem našel i rovnotlakej karburátor, kterej to posouvá ještě trochu dál.

další moje představy - pohodlný sedlo, nosič na bagáž, litý kola (přeci jen čínský výplety občas zlobí) a co nejužší gumy. Široký gumy jsou sice víc cool, ale u takhle malejch výkonů je jejich valivej odpor spíš k vzteku.

Keeway jsem měl kdysi možnost testovat (model RKV) a moc se mi líbilo pečlivý zpracování - snese to srovnání třeba s CBFkem, nebo YBRkem.
takže Keeway může do baráku ,-)

Strajk se flákal na inzerci za akční ceny, takže jdu objednávat. Aha, vyprodáno...
Vyměnil jsem si pár mailů s dovozcem, zahořekoval, že tohle je přesně typ motyky, co bych chtěl a řešení se našlo v Maďarským skladu. Ještě jednou díky za dotažení do ČR!
Po dohodě mi motorka přišla v bedně. Kluci, kurva, to je ještě lepší pocit, než si jít koupit novou do salónu - PPLko mi před barákem vyložilo velkou krabici s něčím, co bude motorka.







Mimochodem povedlo se mi posunout hranici motodebility ještě o kousek za legendární "motorka spadlá ze stojánku" a nadělal jsem si pár malejch šrámů na bandě poté, co mi motorka po povolení kotvících šroubků lehla v bedně na bok...

Kladenskýmu magistrátu trvalo celkem 3 týdny, než dokázal zpracovat COC list na českej techničák... no neva - jednak ještě řádila zima a druhak jsem se věnoval počátečnímu customizingu.

Původní prohnutě tvarovaný řídítka se na svý místo vůbec nedostaly a přední světlo podivnejch kosmotvarů si ani nebliklo, bo obojí bylo hned vyměněno za připravený jiný díly.
abych dobře složil svý dlouhý kosti do sedla, převařil jsem si polohu stupaček víc dozadu + úměrně k tomu upravil řadičku i páku brzdy. Odhadem jsou stupny cca 10cm víc vzadu. Dobře to ladí s nižšíma řídítkama.
Ještě jsem si popustil vidlici o 2cm v brejlích a hodil na ní gumový manžety.
Jo a taky mi nějakej prevít v noci odšrouboval přisávání vzduchu do vejfuku... :D:D:D

Tak ještě staticky, co se mi na tomhle mopedu líbí: leteckej špunt nádrže, banda na 13 litrů, příjemná přístrojovka - tacho, otáčkoměr, palivoměr (+kohout má i polohu Res).
nosič je sakra festovní záležitost! pod sedlo a do kastlíků se dá schovat spousta věcí.
jinak je to obyč low-end dváca, no...

Jízda: jasně, že je to slaboučký. motor není zatím ani zajetej, pomalu se osmělujeme vytáčet do 7tisíc...8tisíc...a teprve tam se bude něco dít. Pěkně to řadí, spojka je na prst a vibrace díky vyvažováku minimální.
Přední brzda je mírně řečeno Nesmělá...snad si to sedne a když ne, budu laborovat s pumpou a třmenem...
docela v pohodě pružení i tlumení, ale v záběhovým tempu je brzo něco hodnotit.
Na užovkách gumách je motorka obratná a v zatáčkách překvapivě přesná.

ovladače na řídítkách ok, silný rukojeti taky dobrý.

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Milan1963
Milan1963 napsal 02.05.22 v 17:34 10b.

Koukám po tvé Keewayce, vypadá sympaticky.

callowsick
callowsick napsal 28.04.17 v 14:38

pneumatiky měnit nechci - česká legislativa to sleduje a úzké mají menší odpor

bsw
bsw napsal 28.04.17 v 12:07

Mám rád originální světlo.
Nemám rád úzké pneumatiky (jako v kole) ...

Jste změnili pneumatiky - nejste v pokušení nastavit čtvrtina palce širší (3.0 přední, zadní 3.5) ?

callowsick
callowsick napsal 27.04.17 v 14:01

ocelí opletená hadice byla první pokus o nápravu. nestačilo to. koupil jsem kotouč z Kymco (210mm původně, 265mm nyní) a je to vyřešené.
ostřejší nástup a při intenzivním brzdění se nepřehřívá.

světlo jsem měnil jen kvůli vzhledu

změna pozice stupaček měla za následek nutnost změny řadící páčky i brzdové (rozřezat a svařit znovu)

bsw
bsw napsal 27.04.17 v 13:35

Velice vám děkuji za Vaši odpověď.

Mám 183 cm a jsem jel sám spíše (na stupačkách pro spolujezdce rocker pravděpodobně ne velmi pohodlné) ...

Řidič stupačky mohla být nižší, jen brzdová páčka překáží ...

Vidím, že jste změnili lampu, pokud volantu - proč?

Přední brzda: může změnit natolik, vyztužené hadice. Ale máte nový velký štít - je již dobře?

Více komentářů



TOPlist