Motorka má dvě tváře. Již před koupí jsem věděl od ostatních uživatelů, že se jedná o pohodlnou motorku, která se v 8 tis. otáčkách mění v bestii. Nemůžu jinak než to potvrdit.
Vybíráno z těchto modelů (a proč jsem nekoupil):
Honda CB 600F Hornet: Hornet se mi líbil na první pohled vždycky, ale když jsem se začal o podobné stroje zajímat hodně.. ve srovnání s ostatními mi přišel moc nízký a nový design mě moc nebral.. Hornetů je na českém trhu hodně, ale i tak se mi nedařilo dlouho najít kvalitní k
První dojmy - Při našem prvním "setkání" na mě působila robustnějším dojmem.. Byl jsem zvyklý na menší mazlíčky, ale zároveň jsem nízkou motorku nechtěl. Posed je dost vzpřímený a motorka je dost vysoká. Na to se ale lehce zvykne a jízda je potom hodně pohodlná. Přitom se stačí lehce snížit k nádrži a polechtat plyn a jste zase někde úplně jinde. Jde o moji první motorku a tak jsem volil kompromis mezi sportovní, cestovní a vzhledem který mě vždycky táhl k naháčům. Hned po prvních km mi bylo jasné, že jsem si nemohl vybrat lépe.
Motorku bych doporučil pro - skvělý kompromis - na pohodové cesty i řádění ve městě či na okruhu, řidič 180 cm +
Doplňky na motorce - kufr Kappa, řidítka, pancéřová hadička přední brzdy
Recenze
Nejvíc mi zatím vyhovuje cesta ve městě a prodírání se kolonami bezmocných řidičů. :)
Motorka se skvěle ovládá a svým vzhledem a duší nenechá řidiče se dlouho kochat a vybízí ke svižnější jízdě. Do 5 tis. jde o klidnou společnici.. nad 5 tis. začne tahat a být slyšet a v 8 tis. chytá ještě druhý dech.
Cestování mám v plánu hodně.. tak uvidíme :)