PROFIL MOTORKY

AJP PR5 250 Enduro (2016)

Aktivní Profil uživatele

Vlastník 125Marek
Vloženo 14.1.2016
Aktualizováno 25.4.2016
Zobrazeno 8 188x
HODNOCENÍ PROFILU OD 16 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 10

Montáž popruhů

Vloženo: 21.02.2016, Uskutečněno: 21.02.2016, Stav tachometru: 440 km, Zhlédnuto: 13x


Nejednou se stane, že člověk zůstane ve výjezdu těsně pod vrcholem. A když přispěchá kolega s tím, že pomůže, musí mít "za co vzít" Nebo když zadní kolo někde uvízne a nejde to tam ani ven... :D

Tyto popruhy, které v zápětí popíšu, už dnes shledávám jako nezbytnost!

První popruh u sedačky je využíván více. Vždy když uvázne zadní kolo v korytu nebo prostě v něčem, z čeho se motorka sama nevyhrabe, jezdec vezme za popruh, pohodlně zvedne zadní kolo, hodí si ho, kam potřebuje a jede se vesele dál! Zrovna u AJP není moudré chytat za chyty pod sedlem k tomu určené. Mohlo by se stát, že v zápalu boje by člověk mohl vytrhnout sedlo z uchycení, které není na AJP zrovna šťastně řešené. S tímto popruhem nad sedlem k ničenu takovému dojít nemůže . Popruh je uchycen na šroubu, který zároveň drží zadní boční plastík, takže te´d má ten šroub o funkci navíc. Je to už mnohokrát otestovaný, šroub se neohne, popruh vydrží

Druhý popruh u přední masky se hodí na klasický tahání do kopce
Jak je vidět na fotkách, přední popruh je obtočen kolem přední vidlice a je spojen pouhým malým šroubkem s velkými podložkami. Ačkoli to možná nevypadá, je to pevné Popruh stojí pár kaček (když řeknu 20 Kč za metr, je to možná moc ) a je sehnatelný snad v každé galanterii.
Úprava a montáž je velice snadná. Obyčejným malým vrtákem (2mm) se do popruhu udělá díra, která pár vláken naruší a touto maličkou dírou se v pohodě procpe (prošroubuje) šroub M6. Otřepené konce popruhu je dobré ještě opálit zapalovačem, kde se vlákna pěkně spečou, dál se netrhají a mají pevnou strukturu

Jak jsem už v začátku naznačil, tyto popruhy jsou opravdu šikovná věc a pro enduro téměř nezbytná. Navícprakticky nic nestojí, dá se lehko zamontovat a v krizových situacích velmi dobře pomůže

Jinak obdobně je to vyřešeno i u naší druhé motorky :)

Hodnocení (0x):

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
Martic (13) napsal 21.02.2016 v 19:35

Alespoň na možnost odsazení zadku mohl již lépe pamatovat výrobce, ale toto je dobré řešení


Nejnovější záznamy v deníku
  • Výměna ložisek

    Ložiska už měly vůli, nejvyšší čas je vyměnit :-)

    Typ: Odborný servis
    Vloženo: 28.07.2018
    Uskutečněno: 28.07.2018
    Tachometr: 13km
  • Seřízení ventilů

    Ventily již trochu šustily, bylo potřeba se na ně podívat. Vůle na SV a VV je 0,05 mm. Překvapivě nebyly ani moc hnutý. Vše je seřízeno a sezona může začít :-) Najeto 8,8 MTH

    Typ: Odborný servis
    Vloženo: 01.04.2018
    Uskutečněno: 01.04.2018
  • Podzimní servis

    Protože již nastal čas na servis, pustili jsme se do toho z gruntu ;-) AJPinka dostala novou zadní bačkůrku Mitas XT 754, dále pak řetěz od EK a nové řetězové kolečko. Rozeta ještě pár km zvládne a pak ji takticky vym

    Typ: Údržba
    Vloženo: 28.10.2017
    Uskutečněno: 28.10.2017
    Tachometr: 3150km


TOPlist