Nejednou se stane, že člověk zůstane ve výjezdu těsně pod vrcholem. A když přispěchá kolega s tím, že pomůže, musí mít "za co vzít" Nebo když zadní kolo někde uvízne a nejde to tam ani ven... :D
Tyto popruhy, které v zápětí popíšu, už dnes shledávám jako nezbytnost!
První popruh u sedačky je využíván více. Vždy když uvázne zadní kolo v korytu nebo prostě v něčem, z čeho se motorka sama nevyhrabe, jezdec vezme za popruh, pohodlně zvedne zadní kolo, hodí si ho, kam potřebuje a jede se vesele dál! Zrovna u AJP není moudré chytat za chyty pod sedlem k tomu určené. Mohlo by se stát, že v zápalu boje by člověk mohl vytrhnout sedlo z uchycení, které není na AJP zrovna šťastně řešené. S tímto popruhem nad sedlem k ničenu takovému dojít nemůže . Popruh je uchycen na šroubu, který zároveň drží zadní boční plastík, takže te´d má ten šroub o funkci navíc. Je to už mnohokrát otestovaný, šroub se neohne, popruh vydrží
Druhý popruh u přední masky se hodí na klasický tahání do kopce
Jak je vidět na fotkách, přední popruh je obtočen kolem přední vidlice a je spojen pouhým malým šroubkem s velkými podložkami. Ačkoli to možná nevypadá, je to pevné Popruh stojí pár kaček (když řeknu 20 Kč za metr, je to možná moc ) a je sehnatelný snad v každé galanterii.
Úprava a montáž je velice snadná. Obyčejným malým vrtákem (2mm) se do popruhu udělá díra, která pár vláken naruší a touto maličkou dírou se v pohodě procpe (prošroubuje) šroub M6. Otřepené konce popruhu je dobré ještě opálit zapalovačem, kde se vlákna pěkně spečou, dál se netrhají a mají pevnou strukturu
Jak jsem už v začátku naznačil, tyto popruhy jsou opravdu šikovná věc a pro enduro téměř nezbytná. Navícprakticky nic nestojí, dá se lehko zamontovat a v krizových situacích velmi dobře pomůže
Jinak obdobně je to vyřešeno i u naší druhé motorky :)
Vlastník | 125Marek | |
---|---|---|
Vloženo | 14.1.2016 | |
Aktualizováno | 25.4.2016 | |
Zobrazeno | 8 188x |
Alespoň na možnost odsazení zadku mohl již lépe pamatovat výrobce, ale toto je dobré řešení