Moje první motorka, spíš na učení a na zvyknutí si na dvě kola a motor. Byla to čína takže jsem nečekal moc a přesně to jsem dostal.
Výška jezdce: 184 cm
První dojmy - Jelikož to byla moje první motorka tak první dojmy z jízdy byly super. Do té doby to bylo to nejsilnější na čem jsem kdy seděl tak mi to nadšení vydrželo. Byla hodně jednoduchá na ovládání, takže ani kluk v 16 letech neměl problém se s ní naučit relativně rychle zacházet.
Motorku bych doporučil pro - Začátečníci nebo lidi na klidný jěždění po městě
Recenze
Motorku jsem měl 5 sezón, za tu chvíli jsme si spolu už celkem rozuměli, já jsem věděl kde má limity a kde zase ne. Poslední 2 sezóny už jsem ale pokukoval po silnějších, protože ostatní co se mnou jezdili už začínali měnit na silnější stroje a já jim už prostě nestačil, takže jsem ani tak moc nejezdil. Byla to škoda ale patřilo to k tomu. Motorka jela tak akorát, úložný prostor sice nebyl ale když jsem chtěl vézt víc věcí tak jsem si nandal kufr. Jelikož to byl motard tak jasně nejvíc mu sedělo město + menší vyjížďky po okolí, i na velmi lehounký polňačky jsem ho vzal. Na cestování to opravdu nebylo, motorka jela při dobrý vůli a dobrým větru max 90 a strašně se vrněla a hřála a všechno, prostě 125 není cestovní stroj. Co se spolujezdců týče uvezlo to cca 170kg - dva lidi, potom ale ke konci tekl tlumič, takže otázka je jestli to nebylo moc :D
no jasný, teď mám GS Sertao, u Yuki šlo jen o to aby to bylo levný a co nejnovější na naučení, ten účel to dost dobře splinlo
kdyz jsem netusil, ze nekdy budu mit motorku, yuki se mi libila Kdyz to srovnam s tim co ukazuje za design Jawa, tak porad ten cinskej srac ma navrch