renocar_unor

Vlastník Fíla98
Vloženo 17.12.2014
Aktualizováno 18.12.2014

Je to oranžová kočka, znám spoustu lidí co prskají že je to "Yuki" a kdo má Yuki šu.. kluky a kdo ví co všech, ale já jsem zatím spokojen :) mám na ní naježděno 4500km a vůbec žádný problém :) dostává pravidelný servis a údržbu a zatím je to můj mazel :)

Motorka koupena od Yuki (Třebíč)

MZ 125 SM: Odradila mě nedostupnost dílů a taky vysoká cena za ojeté stroje.

První dojmy - když jsme ji koupili byl jsem nadšený, z prodejny mi ji vezl kamarád (ještě jsem neměl papíry) ale doma sem si ji s radostí převzal a projel se, vůbec se mě z ní nechtělo dolů :) náramně mě potěšil podvozek, je krásně měkký a pro moji váhovou kategorii (85kg) je to tak akorát :) každej hrbolek na silnici v pohodě ztlumí :) když sem poprvé svezl přítelkyní taky nebyla vůbec zklamaná, ba naopak... chtěla abych ji nechal řídit... ze začátku jsem se tomu bránil, ale pak sem povolil a myslím že to nebyla chyba :) podle mě jezdí líp něž někteří borci v autoškole :P ale zpátky k prvnímu dojmu, nebyla to moje první motorka ale můžu říct že je nejlepší :) kola jsou teda trošku tvrdší a moc nedrží ale zadní zmizelo rychle a když už se bude kupovat zadní tak vyměním i přední za něco lepšího :) ještě jsem si koupil chrániče páček ( blastry ) :) a celkově první dojmy vážně paráda :)

Motorku bych doporučil pro - řekl bych že to je motorka pro začátečníky a ty co nepotřebují jezdit s prominutím jako hovada :) je to motorka na pohodové ježdění

Doplňky na motorce - na motorku jsem si koupil blástry, bohužel nemám tu fotku zítra ji sem přihodím :) pak jen pár samolepek a blá blá blá :)

Yuki 125 SM jsem si vybral skrz to že jsem si ji často půjčoval od kamaráda a za ty peníze sem s ní byl docela spokojený :) najeto na ní mám 4 500 km, myslím si že tato motorka se skvěle hodí na klidné projížďky nebo na dojíždění do školy, na cestování bych to neviděl má velmi malý úložný prostor,spolujezdec si nestěžuje sedadlo je hezky široké a poloha v celku přirozená takže si myslím že to by nebyl problém :) ale vážně motorka spíš na takovou tu pohodičku okresní silnice a jen tak si to bublat 80tkou :) samozřejmě když je chlap magor a dává tomu jako ďas tak to 110km/h po rovině dá ale myslím si že to není správný :) Motor se mi zdá v pohodě :) za ty 4 500 žádný problém :) vůbec nic a to sem ju taky občas nešetřil :) brzdy super :) když dáš na brzdu 2 prsty tak zvládneš postavit motorku na přední :) podvozek je pro mě uplně akorát , zvládne i těžší terén vetší problém jsou tam gumy :) ovladatelnost příjemná, stačí trošku vysunout koleno a motorka se sama položí do zatáčky :) servis jí dopřávám v pravidelných intervalech předepsaných prodejcem a v autorizovaném servisu :) a poruchovost nulová :) jediný co se mě stalo tak sem píchl zadní kolo, poté sem v něm našel hřebík takže to se nedá brát za poruchu :) spotřeba je hodně příjemná :) tipoval bych tak 2 - 2.5l / 100km takže na nádrž se dá ujet přijemných 300 - 350km :)

Jak už sem říkal je to mašina na silnici né do terénu pokud by na tom ale někdo trval tak přezout gumy a trošku poladit převody a myslím že by to nebylo úplně nejhorší :)

enduro-F
enduro-F napsal 12.03.17 v 09:00 5b.

elvis78
elvis78 napsal 09.02.16 v 07:07 7b.

padrino11 už byl smazán, píše zřejmě sám o sobě.
Mě se yuki líbí. Ale mám bmw

padrino11
padrino11 napsal 29.08.15 v 17:50 4b.

Yuki je typické homomoto. Každý kdo si koupí Yuki jde po smrti rovnou do nebe, protože peklo si prožil už na zemi. Kdo má zájem jezdit jinam než do servisu, ten si nikdy Yuki nekoupí. Jako doplněk doporučuji dvě růžový dilda místo heftů. Dám ti za ní 4 body Puso.

fz8n
fz8n napsal 04.07.15 v 12:46 10b.

Dady
Dady napsal 22.12.14 v 21:25

Supr motka , ať si ti antičíňanský bambulové říkají co chcou