---hmotnostně ideální stroj na adventure a rally cestování ---
První dojmy - Vůči předcházejícím ostrým – slabší reakce na přidání plynu, ale výkonu dostatek. Menší rejd, ale i tak je pocitově ovladatelnější – není to vratký a splašený uzoun jako ostré enduro - jde mezi stehny cítit trochu více materiálu.
Recenze
Rozměrově shodné jako ostré:
Výška 930mm
Rozvor 1500mm
Jen hmotnosti trocha více ( 139Kg ) – tak to chce mimo ježdění i cvičit,
aby s tím člověk zacházel jako s lehkým endurem ….
A hlavně: mnohokráte opakováno – je to rozbitnější než ostrá a i elektro kabelů – je tam požehnaně,
protože to není ostrá, ale DUALSPORT.
Co se týká recenze a úprav KTM ( Každý Týden Montuješ ) , tak asi takhle:
Pevnější spodní čep nádrře – RALLY RAID
Horní šroubení nádrže – RALLY RAID
Molitanové těsnění víka nádrže ( zvažuji předělání na klasické víčko )
Zkrácený řetězový kryt – při větším propružení dral o nádrž
Ostraněny kovové spony pro šrouby plastů na chladiči
Nutno trochu poposunout zadní brzdovou pumpu, dere o zadní kyvnou vidlici
Nově vyvázané elektro kabely….
kolem motoru ( draly o sebe a víko ) a na krku řízení – byly po 8000 km ostřejší jízdy polámané.
Vyvázaná i palivová hadice u sponky – dere se o šroub v rámu.
A pokud jezdíte v terénu, tak rozhodně zpřevodovat !!!
Origo není do pomalého terénu vůbec , momentálně mám 14 / 48 a to už i připomíná lehké enduro
Závěrem asi jen to, že než člověk zvládne všechny mouchy >> tak montuje častěji – než na ostré ……..
panejo pekny fotky :) masina jeste hezci at slape :)))
Skvělý dualsport, taky bych si ji uměl představit ve své garáži.
paradni dual sport!