PROFIL MOTORKY

Maxon Matador (2014)

Neaktivní Profil uživatele

Vlastník Blankii
Vloženo 20.9.2015
Aktualizováno 20.9.2015
Zobrazeno 2 634x
HODNOCENÍ PROFILU OD 1 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 5

Popis motorky


Vždy pozitivně naladěná - jako já.

Vybíráno z těchto modelů (a proč jsem nekoupil):
SYM JET 4 50: nehezká barevná kombinace (červená + bílá)
Kymco Super8 50: velikost, cena

První dojmy - První je asi důležité zmínit, že zatím není moje, protože ještě nemůžu (je mi 14), takže moje dojmy jsou ze dvou pozic - spolujezdec a ježdění na parkovišti + manipulace. Moje recenze tedy může skvěle popsat úplné začátky :).

Motorku bych doporučil pro - Začínající kluci a holky

Doplňky na motorce - Zadní kufr Motowell

Recenze

POHLED SPOLUJEZDCE
Hned co "Helenka" dorazila konečně domů, následovalo několik projížděk, které byly sice kratší, ale přinesly první pohled na věc.
Motor má opravdu velmi příjemný zvuk a naštěstí to není žádný prskolet.
Sezení na místě spolujezdce není rozhodně za trest, i když rozměry nejsem nijak velký (167/52). Jistým bonusem je i zadní kufřík (mimochodem je nutně potřebný, protože pod sedlo se výklopná přilba zkrátka nevejde), který dělá příjemnou oporu a pocitovou ochranu. S místem pro nohy je to také dobré, protože tu nejsou jen stupačky, ale i tenký pruh podlahy.
Městská akcelerace je ve dvou stále ještě v pořádku, ale vzhledem k tomu, že v tu chvíli motorka veze téměř 190kg, je tam vidět značný rozdíl oproti jízdě v jednom.
A abych nezapomněl, dojezd na plnou nádrž je cca 180km, což odpovídá spotřebě cca 3L/100km.

POHLED ZA ŘÍDÍTKY
Po nějaké době, jsme se vydali na parkoviště. A výsledek - opravdu to NENÍ SLOŽITÉ!
Na začátek si je potřeba uvědomit, že brzdové páčky jsou oproti kole prohozené (levá - zadní brzda, pravá - přední). Přední brzda je odpovídajícně intenzivní, ale zadní bubnová je vážně jen na mírné zpomalování nebo přibrždění z kopce.
Všechny přepínače, čudlíky a spínače fungují naprosto precizně a hladce; zvuk blikačů je velmi dobře slyšet i v přilbě. Kaplička je také přehledná (proč by nebyla), jen veškerá bílá barva na analogovém počítadle kilometrů zežloutla.
Parkoviště skutečně není velké (max. 50 x 20m), na rovince se ale ve dvou při zachování maximální bezpečnosti dá zvládnout 25-30km/h.
Tlumení nerovností (zapadlých kanálů) je naprosto bezproblémové, i přes 12" kola.

TEĎ JÁ SÁM
Vše, o čem jsem psal až do teď bylo z roku 2014, ale letos jsem se na řízení vrhnul sám (samozřejmě stále na parkovišti).
Vzhledem k mé váze (52kg) motorka opravdu citelně obživla, a to jak dynamicky, tak ochotou měnit směr. Na rovince se dá zvládnout 35km/h a ne 25-30km/h.
Hlavní ale je, jak motorce zcitlivý řízení. Ochota měnit směr je aktivnější a ne vláčná, spolu s citlivostí ale souvisí i více drncání na nerovnostech.

MANÉVROVÁNÍ
Jednoho dne jsem si "Helenku" myl a rovnou mytí spojil se zkušeností "Parkování v rohu garáže", do které se lze dostat jen přes hrbol. Vyjet hrbol se dalo jakš takš, ale zbytek šel opravdu nad moje očekávání dobře (přeci jen má motorka 2x víc váhy než já) a cením si bočního stojanu.

Zatím vše, něco nového bude až po řidičáku (měl bych začít březen/duben).

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Blankii
Blankii napsal 11.10.15 v 16:24

Také to bylo na obdélníkovém parkovišti stěží 100m dlouhém. Plyn byl naplno a otáčím se docela úzce kolem lampy.

ronin10
ronin10 napsal 04.10.15 v 03:38 5b.

to je nějaká blbost 35km/h tenhle skůtr valí 60-70km/h s klidem,možná si pořádně nezatáhl za plyn anebo netaháš ale zajíždíš což by se dalo pochopit spíše že nejede více,jako hodnocení dávám 5 s tím že se třeba časem rozepíšeš více o zkušenostech z provozu po silnicích,jinak ale dávám 10 za super snad i nepřekonatelný čínský dizajn - tak pěkné nejsou ani skůtry značek yamaha atd.

Více komentářů



TOPlist