renocar_duben



PROFIL MOTORKY

Jawa 660 Sportard/Adenium (2020)

Aktivní Profil uživatele

Vlastník hrnous
Vloženo 13.9.2015
Aktualizováno 29.3.2018
Zobrazeno 7 021x
HODNOCENÍ PROFILU OD 34 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 9.9


Vloženo: 12.01.2017, Uskutečněno: 12.01.2017, Zhlédnuto: 17x


Tak dneska završila jedna "zimní akce" a tou je kompletace nového ocásku pro 660.
Jedná se o kompletní podvozek 660 v novém provedení. Tj ocelová kyvná vidlice, konkrétně v provedení pro Vintage, k tomu také souvisejécé nový kryt řetězu a nakonec i přepákování s jinou geometrií. Světe div se, byla to celkem fuška, protože ve fabrice do doby, než sem se v tom začal šťourat nikdo nevěděl jaké komponenty jsou vůbec rozdílné a co tam kde patří :)
Nakonec to dopadlo tak, že jsme dávali dohromady Bulletin pro servisy, aby se v tom někdo dokázal zorientovat :)
http://jawa660.cz/in...idlice-jawa-bulletin

Trvalo to dlouho, stálo to balík.. ale mohlo to taky stát balíky dva..

Takže alespoň hrubý nástřel PRO BĚŽNÉHO ZÁKAZNÍKA

Samotná kyvná vidlice 7000,-
Příložky záložky náložky vložky osy 2500,-
Přepákování 2000,-
Rozeta i s převodníkem komplet 2700,-
Kryt řetězu 700,-
Zadní kolo 5,00*17 7000,-
Zadní guma + cross duše 3000,-
Tlumič Bitubo 16000,-

Tomu kdo nevěří ceně bituba pro inspiraci
http://www.bitubo.co...-dettaglio.php?ID=98 u výrobce 471 Euro+DPH

http://www.mxtech-es...803-ABS-2015-cerveny

Hodnocení (0x):

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
hrnous (-3) napsal 09.03.2017 v 18:16

Vintage je opravdu nižší o 45mm. Dosaženo toho bylo úpravou přepákování - jsou tam jiné vahadla. Přidám je posléze do deníku. Existují tedy DVĚ geometrie u kovové kyvky - vysoká tj Sportard a nízká tj Vintage a jedna geometrie u hliníkové, která šla do produkce. Jinak existovalo i pár zkušebních variant přepákování i u alu vidlice.

Momentálně začínám makat na baráku, ale pokud za mňa někdo vyryje drny na zahradě a postaví jednu nosnou zeď, tak zapracuju a udělám návrh takového řekněme akceptovatelného kompromisu přepákování pro snížení sériového Sportarda.

bledemon (126) napsal 09.03.2017 v 11:22

čau, jak-čím se podařilo snížit výšku sedla vinage660, oproti sportardu? Na fotkách dokonce vypadá níž než 79cm u jawy400. A nové sportardy taky s ocelovou kyvkou poklesnou? Dík, jawa udává v materiálech nesmysly.

O.N.E. (5) napsal 13.01.2017 v 19:22

Taky dobrá uchylka Tak ať ti to funguje jak má

hrnous (-3) napsal 13.01.2017 v 11:45

To eště nikdo neví, na motorku to pujde asi až v létě, abych si zajezdil na "starém" zjistil jak se to chová a pak dal nové a porovnal

milan1963 (272) napsal 13.01.2017 v 10:34

Teda... přes 40 tisíc...je to o tolik lepší, než staré provedení ?


Nejnovější záznamy v deníku
  • Setkání majitelů 2018

    Tento víkend proběhlo už tradiční setkání majitelů motocyklů Jawa 650/660. Podle mých počtů zde bylo 49 motorek a 57 lidí, což je aktuální rekord. Akce byla celkem úspěšná, jediná vada na kráse bylo sobotní počasí, kdy a

    Typ: Reportáž
    Vloženo: 20.05.2018
    Uskutečněno: 20.05.2018
    Komentářů: 4x
  • Olej

    Pomalu se blíží sezóna a většina lidi zvažuje zdalipak měnit olej. Existují však ti, kteří olej úmyslně přejíždí s tím, že si na jeho výměnu netroufají, či ti, kteří zase motorku nechtějí vést do motoservisu, aby jim onu

    Typ: Odborný servis
    Vloženo: 02.04.2018
    Uskutečněno: 02.04.2018
    Komentářů: 4x
  • Děs číslo 158 ze 160

    Dneska jedna malá přehlídka děsu běsu. Motorka už při předání výrobcem nestartovala bez pomoci startovacích kabelů z auta. Kousek tuším 158 ze 160. Na první pohled to vypadá, jako přebastlený nějaký starý svazek ze Sport

    Typ: Odborný servis
    Vloženo: 29.03.2018
    Uskutečněno: 29.03.2018
    Komentářů: 4x


TOPlist