Tak dneska završila jedna "zimní akce" a tou je kompletace nového ocásku pro 660.
Jedná se o kompletní podvozek 660 v novém provedení. Tj ocelová kyvná vidlice, konkrétně v provedení pro Vintage, k tomu také souvisejécé nový kryt řetězu a nakonec i přepákování s jinou geometrií. Světe div se, byla to celkem fuška, protože ve fabrice do doby, než sem se v tom začal šťourat nikdo nevěděl jaké komponenty jsou vůbec rozdílné a co tam kde patří :)
Nakonec to dopadlo tak, že jsme dávali dohromady Bulletin pro servisy, aby se v tom někdo dokázal zorientovat :)
http://jawa660.cz/in...idlice-jawa-bulletin
Trvalo to dlouho, stálo to balík.. ale mohlo to taky stát balíky dva..
Takže alespoň hrubý nástřel PRO BĚŽNÉHO ZÁKAZNÍKA
Samotná kyvná vidlice 7000,-
Příložky záložky náložky vložky osy 2500,-
Přepákování 2000,-
Rozeta i s převodníkem komplet 2700,-
Kryt řetězu 700,-
Zadní kolo 5,00*17 7000,-
Zadní guma + cross duše 3000,-
Tlumič Bitubo 16000,-
Tomu kdo nevěří ceně bituba pro inspiraci
http://www.bitubo.co...-dettaglio.php?ID=98 u výrobce 471 Euro+DPH
http://www.mxtech-es...803-ABS-2015-cerveny
Vlastník | hrnous | |
---|---|---|
Vloženo | 13.9.2015 | |
Aktualizováno | 29.3.2018 | |
Zobrazeno | 6 936x |
Vintage je opravdu nižší o 45mm. Dosaženo toho bylo úpravou přepákování - jsou tam jiné vahadla. Přidám je posléze do deníku. Existují tedy DVĚ geometrie u kovové kyvky - vysoká tj Sportard a nízká tj Vintage a jedna geometrie u hliníkové, která šla do produkce. Jinak existovalo i pár zkušebních variant přepákování i u alu vidlice.
Momentálně začínám makat na baráku, ale pokud za mňa někdo vyryje drny na zahradě a postaví jednu nosnou zeď, tak zapracuju a udělám návrh takového řekněme akceptovatelného kompromisu přepákování pro snížení sériového Sportarda.
čau, jak-čím se podařilo snížit výšku sedla vinage660, oproti sportardu? Na fotkách dokonce vypadá níž než 79cm u jawy400. A nové sportardy taky s ocelovou kyvkou poklesnou? Dík, jawa udává v materiálech nesmysly.
Taky dobrá uchylka
Tak ať ti to funguje jak má
To eště nikdo neví, na motorku to pujde asi až v létě, abych si zajezdil na "starém" zjistil jak se to chová a pak dal nové a porovnal
Teda... přes 40 tisíc...je to o tolik lepší, než staré provedení ?