Oranžová, podstatně lehčí a ovladatelnejsi než předchozí bmw 1150 adventure.
(Nenašel jsem kolonku na 990 EFI- není to S.)
Tímto BMW nehanim, jen konstatuji.
Bmw je pohodlnější, ale není moc do terénu, je těžká a špatně se zvedá ze země.
Výška jezdce: 184 cm
První dojmy - Těžší ostré enduro s velkým výkonem, proti bmw podstatně hlučné a syrové.
Motorku bych doporučil pro - Pro každého, kdo dosáhne na zem.
Doplňky na motorce - Kufry, výuky, uvidíme co bude dál
Recenze
Ktm LC8 byla motorka, se kterou jsem asi zažil nejvíc
Jezdila převážně po šotolinkách a cestách jako camino Santiago de Compostela ACT Portugal
Absolvoval jsem klasicky výměnu spojkové pumpy za Oberon, problémy se snímači škrtící klapky,
utržený přední blatník (5500Kč) a daší drobnosti spojené s provozem velké ktm LC8
Vždy mě přivezla zpět,někdy s poruchou dobijení, to bylo zrovna v listopadu, vraceli jsme se
s kolegou od Regenu za lehkého sněžení, na Železné Rudě už po sněhu, takže jsem byl i přes
instalované vyhřávané hefty a elektrickou bundu, bohužel bez dobíjemí zmrzlej jako sobolí h..no.
Motorka jedí dodnes, má už jiného majitele, který občas jezdí s nami, takže ji vídám.
Vždy se se na ní dalo vše opravit doma, za použití tuneecu a androidu i na cestách, naposled
třeba calibrace tcpsensorů v Himare v Albanii, kdy měla vysoký volnoběh
Po ní následovala už po druhé, Ktm 690, pak na chvilku elektronická stihačka Ktm1290 superadv
a ted tener 700
Moc rád na ni vzpomenu, i u benzínky, tam jsem býval s LC8 docela často