Někdo si řekne ,že Yuki nestojí za to. Pokud se zrovna nebavíme o skútrech, nemohu souhlasit. Některé modely opravdu stojí za to.
Vybíráno z těchto modelů (a proč jsem nekoupil):
Honda NSR 125: Z doslechu větší poruchovost,není ideální jako první motorka,velká spotřeba pro studenta
První dojmy - Před tím, než jsem ji viděl na vlastní oči, jsem si ji představoval trochu menší a lehčí, tudíž na první dojem vám přijde třeba jako 250. Potkávám lidi, kteří se mě ptají na objem, protože neznají modely Yuki. Když jim odpovím že je to pouze 125 nemohou tomu uvěřit. Uvěří až tehdy, když nastartuju a oni slyší ten "hřmot".
Motorku bych doporučil pro - Rozhodně ne pro studenty po městě, jak jsem se už několikrát dočetl na profilech a recenzích. Představa, že na každém semaforu zastavujete a držíte tu 165 kg motorku na noze i pár minut v tomto horku je zničující. Doporučuju ji rozhodně začátečníkům. Výborná věc, která jak doufám, vás připraví na budoucí silnější objemy.
Doplňky na motorce - Nová zrcátka - po předchozím majiteli prasklé,v nejbližší době nová závažíčka a blinkry
Recenze
Vybral jsem si ho kvůli ceně, spotřebě, a doporučení pro začátečníky.
K tomuto dni ( 12.8.) mám najeto něco přes 2700 km a mohu říct, že si s ní už trochu rozumím. Jízda je klidná, avšak motor má opravdu velké vibrace. Od tohoto problému se pak odvozují další - prasknou plasty, které se musí slepit. Když se vám to podaří na poprvé pěkně slepit, už se znova praskliny neobjeví. Od vibrací vám také možná praskne žárovka. Na radu předchozího majitele pouze vyměnit za LEDkové.
Ovladatelnost je jednoduchá a pohodlná, přesně jak by to mělo být. Díky parádním tlumičům jsem už klidně přejel i několik polních cest (klidnou a pomalou jízdou samozřejmě) spojující hlavní komunikaci.
Co se týká spolujezdce, nemá nejtvrdší sedlo. Co ho trochu rozklepe jsou však již dříve zmíněné vibrace. Pokud má do 50 kg, není ani poznat, že někoho vezete.
Úložný prostor není ani tak prostor jako škvíra pod sedadlem, do které se tak tak vejde autolékárnička a náhradní pojistky.
Spotřebou je na tom vcelku podobně jako ostatní 125 kamarádky. 2,5 - 3 pomalejší a klidnější jízdou. 3,5 - 4 rychlejší a agresivnější jízdou.
Strašně rád na této motorce cestuji ,ikdyž podle některých lidí na to není stvořena. Stačí pevnější a ne tak zhýčkaný zadek a 200 km/den není žádný problém. Nikde mě nikdy nenechala, kromě spálené pojistky,ale to lehce vyřešila náhradní v "úložném prostoru".
Yuki je typické homomoto. Každý kdo si koupí Yuki jde po smrti rovnou do nebe, protože peklo si prožil už na zemi. Kdo má zájem jezdit jinam než do servisu, ten si nikdy Yuki nekoupí. Jako doplněk doporučuji dvě růžový dilda místo heftů. Dám ti za ní 4 body.
Hezky popsáno