renocar_duben



PROFIL MOTORKY

Stomp 140cc CRF70 (2011)

Neaktivní Profil uživatele

Vlastník Kalabeng
Vloženo 12.7.2015
Aktualizováno 13.7.2015
Zobrazeno 1 763x
HODNOCENÍ PROFILU OD 1 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 10

Popis motorky


Než jsme si koupil Stompa , tak jsem jezdil půl roku na mojem prvním pitovi což byl X motos 150 ccm z roku myslim 2009 (super motor-hlavně servis , výměna oleje , absence chladiče , který mi na Stompovi dělal problémy a celkové jednoduchosti stojatých mot

První dojmy - Krásně ovladatelná a lehká motorka se silným motorem a supr brzdama. Dobře zpřevodovaný motor . V době kdy jsem si kupoval Stompa jsem o něm moc nevěděl ,ale jednou jsem se projel na kamarádovém stroji (stomp 140 kz) a hned jsem zjistil, že je na něm víc zábavy než na velké motorce a to díky malým kolům a celkově nižšímu posedu a stupačkám dál od země (oproti mé předchozí motorce X motos 150 ,kola 17/14), takže jsem neváhal a šel do Stompa.

Motorku bych doporučil pro - Pro všechny :)

Doplňky na motorce - 1. Hlavní je bezpečnost , proto je potřeba investovat i do chráničů

Motor yx z140-stomp:
-šroub na vypuštění oleje s magnetem (super věc)
-teploměr (místo měrky oleje)
-kryt Hustle zapalování motoru (lepší údržba a demontáž řetězovky)
-mikuni wm26 (spolehlivost a stabilní směs)
-blastry UFO (ochraní ruky )
-kryt mezi motor a zadní kolo -home made- ( zabrání odletu nečistot a vody od zadního kola na motor ,elektřinu, filtr a tlumič)
-brzdové světlo (jezdím první ve skupině a nechci aby mě někdo sundal když musim náhle brzdit)
-motohodiny

Recenze

Stompa jsem si koupil hlavně pro zábavu (vyřádit se na polních cestách)
Jezdit s bandou na vyjížďky

1.koupě - STOMP z140ccm crf 70 rv. 2011 , koupeno 2014/08

Dojel jsem na místo prodeje , kde na mne čekal cca 35letý chlápek ,který na motorce jezdil,prý po cestě u domu a po polní cestě. Motorka na první pohled vypadala nepoužívaně až na kola ,která byla ještě základní a sjetá do mrtě . Jediné co jsem na první pohled našel,když stroj vytlačil, bylo : filtr v hrozném stavu a sjeté pneumatiky.Stroj šel nakopnout na druhý kopanec(na první to prdlo dým z karburátoru) a chvíli se zahříval.Mezitím jsem zkoumal motorku (brzdy,tlumiče,šrouby,vůle v krku a ložiskách na kolech,filtr,řetězová sada, a rám) takže když jsem to všechno prošel , tak jsem zjistil tohle :
-filtr KO
-Pneu KO
-plasty -odřené z pádu a zalepené nálepkami (levá strana)

Důvod prodeje:
-nedostatek času
-nevyužití : strach z jízdy po pádu -zlomená ruka- (to vysvětlovalo odřené/ zalepené plasty)

K motorce měl papíry o koupi , návod atd.
Vyrobena 2011 (koupeno 08/2014)
Vše na motorce bylo ještě originál 3roky staré(což vypovídlo o nevyužitelnosti vzhledem ke stavu stroje) , tlumiče super, brzdy super, rám super,všechno bylo jak jsem si přál .
Motorka zakoupena od Moto Adámek a pravidelně servisovaná
Motor nehlučil ,nedýmil vše OK,olej měněn pravidelně+ventily.
Ujel jsem cca 500 metrů tam a 500m zpět a dojmy byly parádní,takže jsem už věděl že dnes jede se mnou domů :)) .
Cena byla pevná a to 17 000czk a dostal jsem k tomu krunýř + 2x nový olej 10w40
Původní cena v té době 28 000czk.

2.Po 11 měsících ježdění...

Stompa jsem si přímo zamiloval a za ty malé peníze náhradních dílů oproti velkým motorkám to stojí za to ! :) Jen chci podotknout že jsme na tom najezdil mnoho a mnoho motohodin (jízda skoro každý den) a že následujícím výpisem závad nechci nikoho odradit . Jezdil jsem ze začátku 90% polní cesty 10% dráha než jsme si zvyknul na chování stroje a svoje maximum. V zimě pár vyjížděk ( slabá zima) a od jara jsme začali jezdit lehce na trati kde se opotřebení všeho projeví poměrně brzy ,protože jsme začali jezdit na skoky . Takže je potřeba zainvestovat zavčas než se to rozpadne pod zadkem a než si rozbijeme hubu :)

Poruchy :

-zadní brzdič - odvzdušňovací ventil ulomil kus zadního brzdiče při odvzdušňování

-prasklý kryt předního tlumiče : - odletující kamen od zadního kola kamaráda

-naprasklá svíčka po nárazu klacku

-defekty

-zlomený blaster (opraveno )

-zlomené páčky

-Karburátor (molkt 26) se přeplavil : - před jízdou jsme zapnul benzín a najednou tekl benzín proudem z přepadu (karburátor vyčištěn a jelo se dál)

-Šroubek krytu rozvodového řetízku mi praskl při jízdě (nevím proč, přehřátí jsem vyloučil ,protože jsme jeli 80% na 4 a sem tam jsme to trochu rozjeli do max , ale v té době jsem neměl nainstalovaný teploměr,takže nevím ... )

-Hadice olejového chladiče 2x praskla : 1. na motokrosové dráze (přehřálo )
2. srážka s kamarádem

-Povolila se mi pojistná matice na spojce a nešlo mačkat spojku : (vše to začlo tím , že mi prasklo spojkové lanko a když jsem dojel domů a měnil za druhé lanko, tak nešlo nasadit .Rozpůlil jsem motor a matici dotáhnul)

-Praskl šroub na rámu (zalomen) : - odvrtáno levotočivým vrtákem a pro jistotu
přejeto závitníkem

-Ložiska na zadním kole už mají vůli : - koupil jsem si nový ráfek a přezul . Na starý ráfek jsem si obul staré kolo (kdybych náhodou měl v plánu někam jet a pichnul kolo po prvních 15ti minutách jízdy , jak se již několikrát stalo :) )

-Prasklý spodní kryt motoru - neřeším

-Zadní tlumič praskl - nahrazen (dnm 295 mm )

-Prasklá nádrž u úchytu k rámu po pádu +

... zlomená řídítka a malíček

...

Minimum co můžetu udělat pro to abych mohl "bezpečně" vyrazit

Kontrola tlaku kol , špice + dotažení
Kontrola šroubů a matic
Kontrola hladiny oleje ,benzínu
Kontrola tlumičů , řídítek
Vyzkoušet brzdy a jedu..

3.Údržba a náklady

Vyměnil a koupil jsem spoustu dílu .Některé protože jsem musel ,ale většinu protože jsem si chtěl svojeho Stompa vymazlit a chtěl jsem aby jel co nejlépe , spolehlivě , bezpečně.

1.Přezul jsem na Pit cross kola 14/12
2.Svíčka ngk + fajka
3.Výměna brzdových destiček (předních)
4.Řetězová sada
5.Mikuni wm 26
6.Několik filtrů do zásoby (DT)
7.Gripy - Pro grip
8.Řídítka - Pro taper
9.Zadní kolo "12
10.Lanka - spojka - plyn-
11.Pumpa zadní brzdy+hadice
12.Spojková páčka sklopná
13.


Zbytek dopíšu jak bude čas :)

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.


TOPlist