PROFIL MOTORKY

Suzuki GSX-R 1000 (2006)

Aktivní Profil uživatele

Vlastník CYPtheTrestacz
Vloženo 16.6.2015
Aktualizováno 26.3.2017
Zobrazeno 1 181x
HODNOCENÍ PROFILU OD 5 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 10

Popis motorky


Prostě nejlepší stroj na zemi. Ani jako milionář bych si nekupoval jinou. Ty posuny dopředu časem mi nejdou uplně pod fousy.

Více fotografii

Motorka koupena od selkie (Praha 6-Řepy)

První dojmy - Před touhle láskou jsem měl K5, takže první dojmy jsou tak trochu pasé. A proč jsem jí vlastně měnil? Byla příležitost vyměnit za novější, silnější a vybavenější, tak proč ne.

Motorku bych doporučil pro - Pouze pro řidiče. Spolujezdec by měl zůstat raději doma :)

Doplňky na motorce - Power Commander, K&N, Yoshimura Carbon, řetěz 520, větší rozeta, racing plexi, debilní cnc přepáčko, který musí pryč (kdyby ho někdo chtěl vyměnit za origo, hned do toho jdu), ostrý vačky, speedohealer, brzdy R1, výztuha rámu, nová brzdová pumpa ze svolávačky, padáky od Rutana, novej lak, kouřový blinkry a světlo, krovka.

Recenze

GSX-R 1000 jsem si vybral na základě recenzí.
Po prvním usednutí x let z5 jsem okamžitě věděl, že to je láska na celej život.
Teď se jen modlim, aby nám to spolu ve zdraví vydrželo, protože je to myslím stroj, kterej není třeba už měnit. Elektronický pičovinky typu ABS, quickshifter, ESP a pod. nejsou pro mě, a surovost tohodle stroje je prostě geniální. Kdybych mohl, nacpu si jí do postele vedle buchty

Nadřel jsem se na ní teda fest, aby takhle vypadala, ale nakonec jsme spolu šťastní.
Motorka původně jezdila endurance a byla neskutečnej otloukánek (ještě před Selkiem), takže následovala ozdravná kúra v podobě nového podsedláku (kdo ten původní vařil musel fetovat strašný svinstvo , lakování rámu, zavaření naprasklýho lešení a výměnu celý strany kapotáže, protože tu vařil asi stejnej frajer, jako ten podsedlák (se mu nějak zkroutila). Výměna vařenýho a línajícího víka altíku za zdravý a všech šroubů a vrutů do dřeva z hornbachu za originální Suzuki. Kotouče s vůlí vyměněny za zdravý a brzdy z R1 dostaly vysoustružený podložky, aby destičky nelízaly nejty a seděly, kde maj. Laminování koncovky vejfuku byla jenom třešnička na dortu. Pak už následovala příjemnější práce, jako zatmavit zadní světlo a blinkry a celolak, kterej jsem tvořil v domácích podmínkách. Samolepky jsou téměř shodný s originálem, akorát jsem zvětšil nepatřičně malej formát na odpovídající.

Závěrem proběhla svolávačka na brzdovou pumpu, výměna chladicí a brzdový kapaliny.

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Tomas_81
Tomas_81 napsal 19.03.17 v 19:29 10b.

Klobouk dolů,rozhodně jedna z nejhezčích k5-k6 co sem viděl

SLEEPER
SLEEPER napsal 31.08.15 v 16:52

Tak to čumím, co jsi s tou motorkou provedl.
Tak ať ti slouží.

CYPtheTrestacz
CYPtheTrestacz napsal 24.06.15 v 03:56

Díky moc všem..

tooma
tooma napsal 19.06.15 v 22:19 10b.

RepsolGirl
RepsolGirl napsal 18.06.15 v 08:17 10b.

Skvělé maskování Ta zelená je úžasná! Luxus

Více komentářů



TOPlist