PROFIL MOTORKY

Yamaha FZS 1000 Fazer (2003)

Aktivní Profil uživatele

Vlastník Baza
Vloženo 1.6.2015
Aktualizováno 18.1.2022
Zobrazeno 1 613x
HODNOCENÍ PROFILU OD 2 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 10


Vloženo: 19.05.2016, Uskutečněno: 03.04.2016, Stav tachometru: 42000 km, Zhlédnuto: 48x


Pracuji v americké firmě, tak proč bych toho nevyužil :), v Americe mají přeci jen trochu jiné a větší možnosti, tak jsem mrknul na ebay...a co to nevidím, asi nejlépe hodnocený karburátorový kit na FZS 1000 od Ivana (mechanik a vývojář tuning kitů, působící v Americe na poli závodních moto - http://www.ivansper...oducts.com/index.htm), kit byl za méně jak poloviční cenu, ani nerozbalený...neváhal jsem a šel do toho, domluvil se s kolegy z práce z US a kit mi dopravili až do kanclu - easy.

Důvodem proč jsem se rozhodl tento kit použít bylo několik (jak i Ivan konstatuje):
- lepší odezva plynu v celém spektru otáček
- lepší chytání při ohřátém motoru (konečně bez plynu)
- odstranění vibrací motoru ve středním pásmu otáček
- zvýšení výkonu o cca 10 koní
- odstranění výkonového propadu kolem 6tis. otáček a celkové zlepšení průběhu výkonu

Celá instalace mi zabrala cca 1 den, nejsložitější bylo samotné karburátory vyndat.
Proběhla výměna jehel, trysek, nějaké to vrtání také bylo, zkracování pružin šoupátek.
Samozřejmě pak následovalo odborné seřízení synchronizace v servisu a kontrola nastavení, což šlo překvapivě v pohodě. Jak Ivan píše, jeho kit je doslova "Plug and Play" - zapoj a hraj.

A výsledek? Sice jsem na moto pro testovací jízdu sedl po druhé za letošní sezónu, ale první dojmy byly velice pozitivní. Čekal jsem sice trochu víc zátahu v nízkých otáčkách, ale čeho jsem si opravdu všiml bylo jak krásně lineární teď zátah je, přitom končí až v omezovači, jak parádně chytá ohřátá moto bez nutnosti přidávat plyn, jak dost žere když se jede trochu ostřeji, jak se dá krásně jet pod 6 litrů pohodovou jízdou. Ten slibovaný nárůst výkonu ve vysokých otáčkách tam oproti sériovce opravdu je, jestli 10 koní, to nedokážu posoudit.

V žádném případě jsem si nemyslel ani před úpravou, že má Fazer malý výkon a že by mi snad nedostačoval...jen to byla příležitost, jak se na jaře zabavit a přitom z toho něco víc vyždímat. S výsledkem jsem naprosto spokojený.

Hodnocení (0x):

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.

Nejnovější záznamy v deníku
  • Nové papuče Sportsmart II + reflexní proužky na kola

    V práci mám perfektní kolegy, k narozeninám se mi před poslední zimou složili na sadu nových pneu Dunlop Sportsmart II...to jsem fakt nečekal. Může za to především kolega motorkář http://www.motorkari.cz/profil/?uid=1111

    Typ: Údržba
    Vloženo: 19.05.2016
    Uskutečněno: 17.05.2016
    Tachometr: 42255km
  • Odstranění Air Induction systému

    Společně s úpravou karburátorů jsem se dal rovnou i do deinstalace AIS (Air Induction System), který navrací část výfukových plynů zpět do válců a tím by měl zajišťovat o trochu čistější ovzduší pro nás pro všechny, jeli

    Typ: Montáž doplňku
    Vloženo: 19.05.2016
    Uskutečněno: 03.04.2016
    Tachometr: 42000km
  • Palubní skoro PC

    Na webovkách fazerklubu jsem našel super věc místo palivoměru. Jeden náš německý soused Christian, majitel Fazera a výborný elektrotechnik, vyvinul palubní PC, které dokáže zobrazit: - aktuální zařazenou rychlost - te

    Typ: Montáž doplňku
    Vloženo: 19.05.2016
    Uskutečněno: 04.08.2015
    Tachometr: 40000km
    Komentářů: 2x


TOPlist