Transalp je proste klasika. Byla to pro me jasna volba. Myslim, ze patri k tem nejspolehlivejsim a nejuniverzalnejsim motorkam.
První dojmy - Po dvaceti letech co jsem na motorce nesedel jsem byl hodne nervozni, kdyz jsem se mel na Alpikovi poprve projet. Po predchozich zkusenostech s Jawama se mi zdal na prvni pohled velkej a tezkej, ale to jen do doby nez jsem se na nej posadil. Prvni kilometry jsem byl celkem v kreci, celej prkenej, ale Transalp mi pomohl rychle se uklidnit a to svyma kultivovanyma jizdnima vlastnostma. Zatim jsem strasne nadsenej. Jizdu si opravdu moc uzivam.
Motorku bych doporučil pro - Pro nekoho jako jsem ja :)
Doplňky na motorce - Padaky, topcase, bocni drzaky kufru (homemade), deflektor na stitku, hlavni stojan, kryt predniho svetla, ladak Viper, nove calounene sedlo
Recenze
Chtel jsem relativne levnej a spolehlivej stroj na okresky, sem tam na lesni cesty a obcas i do mesta. Jezdit na pohodu, vykrajovat zatacky a kochat se krajinou. Stroje jako DR650, KLR a Dominator se mi zdali az moc do terenu. Pro dva ne az tak pohodlny. Bavorak taky usel, ale cenove je TA 600 vyhodnejsi. Afrika Twin a DR Big zas na me az moc velky. Transalp je tak mezi temadle strojema. Jezdit chci vetsinou sam, sem tam s pritelkyni. Ta nastesti vazi pod 40 kg, takze Alpikuv vykon 37kw bude pro me urcite dostacujici.
Jelikoz jsem prvni jizdu absolvoval po tme a prede mnou se prohnala vickrat vselijaka zvirena, jel jsem hodne opatrne. Co by se TA 600 dalo vytknout jsou svetla - urcite namontuju nejaka pridavna.
Zkusenosti zatim moc nemam - najezdil jsem jen asi 200km :)
PARÁDA
To Whisky:
Diky, bunkr je v Brdech. Sedlo nechal delat jeste predchozi majitel, takze nevim kde a co to stalo. Je pohodlny (bohuzel nemuzu srovnat jak se sedi na originale), ale taky se pri delsi ceste sem tam postavim do stupacek, aby si prdel odpocinula.
Suppa. Krasny sedlo! Není ten bunkr někde v Orlickejch? Je mi to nějaký povědomý... A začínš zhruba jako já, já tak po 15ti A Alp mě krásně sedl...
Co dodat? 10 b.