Corsaro je zlobivá motorka pro někoho, kdo už má něco najeto a nebojí se lišit od ostatních.
Výška jezdce: 177 cm
Vybíráno z těchto modelů (a proč jsem nekoupil):
Aprilia Dorsoduro 1200: důvod neuveden
KTM 990 SM-T: důvod neuveden
Ducati Streetfighter 1098/s: důvod neuveden
První dojmy - První dojem byl ze zvuku, prostě miluju zvuk dvouválce z otevřených výfuků... Líbí se vzpřímený posaz, ale na druhou stranu dost na jezdce fouká. Trochu horší podvozek oproti supersportům, ale to je daň za pohodlí.
Recenze
Tento stroj jsem si vybral, že to byla dobrá nabídka.
Jízda může být pohodová, ale když se Corsu zatopí, tak je to pravá Italská divoška.
Motor je kapitola sama pro sebe. Ukrutnej krouťák odspoda, hned první jízdu mi chtěla shodit, protože ze zvyku z čtyřválce jsem se rozjel a pak si chtěl zavřít plexi, ale vrknul jsem si při tom o plyn a to Corso neodpouští a hned jde na zadní.
Brzdy dostačující, v základu pancéřové hadice, ale při intenzivním brzdění ztrácí účinost.
Ovladatelnost velmi dobrá, je to hračka, která jede tam, kam se člověk podívá.
Spolujezdec? Proč?
Úložný prostor žádný.
Spotřeba tak 11 na 100, ale to neřešim, jen si musím víc hlídat benziny.
Servis a poruchy zatím nevím?
Corso se nejlépe cítí na okreskách, město moc nechce, protože v nízkých otáčkách je ucukaná a dálnice taky nejsou nic moc, to musí mít člověk silné krční svaly.
Myslím si, že v jednom by se dalo i cestovat.
Tak jsem taky neodolal a po vašich dřívějších srazech MM , kde jsem byl na černým Tuonu, tak jsem si pořídil také stejného krasavce. Jinak tu tvojí hodnotím za 10 b.
v jednoduchosti je krása a když to s ní někdo ještě umí pořádně rozjet
divocak, jde ti to. No dvě corsara na okrese, to se jen tak nestává. Tak na srazu