PROFIL MOTORKY

Ducati Panigale V4 (2021)

Aktivní Profil uživatele

Vlastník doucha
Vloženo 9.3.2022
Aktualizováno 14.3.2022
Zobrazeno 2 108x
HODNOCENÍ PROFILU OD 15 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 10


Vloženo: 18.03.2024, Uskutečněno: 18.03.2024, Zhlédnuto: 435x


Už si nějak neumíme představit, že bychom začátek sezony nezahajovali na španělských okruzích. Popravdě jsem váhal jestli mám sepisovat nějaký report, vždyť je to každý rok stejný furt dokola ale nakonec sled událostí způsobil, že jsem se k sepsání příběhu dokopal
Trochu jsem letos tlačil na změnu a navrhoval jsem vyrazit víc na jih do Portimaa a Estorilu, ale vzhledem k tomu že je to hodně daleko a kluci s tím měli problém, byl tento návrh zavrhnut.
Letos BP udělali kombievent Aragon -Valencie 4+4 dny a to se nám líbilo. Ozzy sice namítal když jsem to s ním probíral, že tam chcípnem, ale zase když jste tam 4 dny na jedný dráze, není třeba to příliš hrotit, popř. když sprchne , je ještě hromada ježdění další dny. Jedeme ve třech . Honza jede svým Ducátem a táhne Oťasovo káru.
Já vyrážím v sobotu ráno a volím trochu odlišnou trasu než roky před tím, jedu přes Švýcarsko, protože ještě pár dní před naším odjezdem jezedáci ve Francii hnojoli nájezdy na dálnice a to nechci zažít. Trasa je o kousek kratší , jen se musí koupit dálniční známka přes asi 30km Rakouska a přes Švýcary se dá koupit jen celoroční. Ta ale vychází jen na asi 1300Kč , Takže je to nakonec levnější než mýto z Lyonu na hranice DE. První den ujedu asi 1000 Km u Ženevy to kolem 20. h zapíchnu a přespím. Cestou jsem se asi hodinu zdržel, protože u Curychu byla na dálnici nehoda a pak na hranicích švýcarský celník mě trochu podusil protože když viděl že moto nemá SPZ myslel že převážím novou motorku a chtěl to clít tak jsem ho musel zatáhnout dovnitř a ukázat že z pravý strany fakt není nová. Nechci jet v noci protože jsem měsíc po operaci očí, kdy mi dávali nitrooční čočky a i když teď vidím skvěle, v noci to úplně super zatím není. Pořád se s tím nějak sžívám a zvykám si. Kluci vyrazili v sobotu odpol a jedou to klasika nonsop, páč Honza je kamioňák a dokáže ten magor jet 18 hodin v kuse i když je noc. Já mám budíka na šestou nasnídám a vyrazím. Mám před sebou ještě asi 900km. Jakmile přejedete hranice do ESP hned si uvědomíte jak maj skvělej asfalt. Stačí jen lechtat plyn a dodávka leti jak na vzduchovým polštáři, všechno ztichne, krásnej hladkej povrch. Kluci mi volají v deset že už jsou v Acaniz, městečku u okruhu. To jsem já někde na hranicích Fra -Esp. Barcelona v neděli je celkem s rozumným provozem, takže zdržení minimální a pak už dálnice končí a zbývá ještě 200 km po silnici.
No ono je to spíš 200km po roadracingovej dráze. Stoupání klesání jedna zatáčka střídá druhou, normálně by to byla zábava ale po 1600 km a v naložený dodávce je to vopruz.
Přijíždím do Alcaniz v 16:30 a jedu rovnou do kempu pod okruhem. Zaparkuju vybalím kemping otevřu pivko, zdravím se s recepční, rád bych zaplatil ale mávne rukou prý maňána. Volám klukům ať se staví na pivko. Nemůžu se dovolat… Oni se totiž nevejdou na spaní do naložený dodávky a tak jsou na hotelu. Jenže se jim stala taková věc, že je nepustili do hotelu hned v 10 ale až ve dvě odpol a tak se stavili v naší oblíbené hospůdce u jezera pod okruhem a za bílýho dne se zmrtvili totál. Nepamatují si přesun na hotel (5km) ani check in. Dovolal jsem se jim až ráno druhý den.
Ráno kluci přijedou, velká vítačka euforie, že jsme tady , po ránu trochu zima ale jak vyleze slunce hned to dává a teplota kolem 18-20 st je super.
Vymýšlíme, co budeme dělat. Po včerejšku kluci rázně škrtají plán jít do hospody a tak se jdeme podívat na dráhu. Tam jezdí nějaký placatý káry a na malý dráze trénují děcka – španělské naděje na 3kilech.
Kluci s sebou vezou Ohvalky - každý ví že je to ta malá motorka se kterou je hromada zábavy a tak padne nápad najít nějakou asfatovou plochu a jít trochu rozhýbat těla.
Jedeme tedy do malého depa aragonského okruhu. Je třeba vysvětlit čemu se tu říká malé depo.
Je to depo u té malé dráhy pro carting a malý motorky. To depo je velikosti paddocku na Slovakiaringu. Ohromná asfaltová plocha. Zaparkujeme v rohu vytáhneme kemping, Ohvalky na stojany rozhážeme cikcak kuželky jakože dráha a začínáme kroužit. Jedem hecovačku kdo dá první loket což se neobejde bez pádů protože gumyy studený těla ztuhlý, dovádíme jak malý haranti v rozjebaným písku. První loket dá Oťas páč má natrénováno a jak furt cvičí tak nějak zpružněl. Honza to několikrát zahodí zničí si novou kombošku ale loket nakonec taky tahá po zemi.
Já to taky párkrát zahodím nezničím si už zničenou starou kombošku a lokýtek vláčím též.
Takhle to děláme dva dny po sobě. Druhý den v poledne vidím jak přes celou tu plochu k nám jde týpek z office. To vypadá na konec srandy chlapci , myslím si a pohotově vytahuju 2 plechovky Plzně a jdu mu naproti. Týpek je hodně v klidu, že nám jako nerad ruší zábavu, ale prý tam takhle jezdit nemůžeme. Nabízí alternativu jezdit na dráze, že tam dnes nikoho nemají. To se nám rozzáří oči!!! Kolik by to stálo? Ptám se. Prý 65e za motorku. Ještě se ujišťuji, „Počkej my ti dáme 130e a máme celý odpoledne dráhu pro sebe? „Jasně“ SUPER taháme šrajtofle jdem to pořešit do office a celý odpoledne jezdíme sami na skvělý dráze.
Středu už si necháváme jako klidový den,večer nás pustí do boxů a tak jedem natankovat, udělat nákupy a večer vybalujeme v ohromném aragonském boxu. Jsme tam 3 . Ozzy ví jak to vypada….. Honza naráží sud Plzně tradičně…..žulí se u toho a já jen kroutím hlavou, protože Otas jak sportuje a vůbec dělá všechny ty správný věci tak nám s těma sto pivama moc nepomůže. Říkám Honzovi že to budem na konci ve valencii lejt do kanálu, ale on si furt vede svou že se bál aby nebylo málo a znovu koupil půlku…. Zastaví se za námi pár – kluk s holkou ze Švýcarska , jestli bychom je nevzali do boxu. Vypadají vyklidněně, nic neneznačuje že by chtěli do noci jódlovat tak je bereme.

Druhý den jdeme na dráhu. Ukazuje se že dvoudenní trénink na malých motorkách byl příjemný začátek, protože jsme celkem rozhejbaný a jezdí se krásně. Honza má premieru s novou Panigale „R“ a sází si tam osobák, Oťas také a tahaji se o desetinky. Já si zvykám na nový oči a taky po těch posledních dvou pádech začínám opatrněji. Honza nakonec končí s osobákem 2:06,332 Oťas se s časem 2:06,273 stává pomyslným vítězem nevypsané soutěže a je náležitě pyšný. Honza si to nechce nechat líbit a těší se na odvetu , bohužel zase trochu sprchne a už není příležitost… Já se na svůj loňský osobák nedostal skončil jsem 2s za ním s 2:11 něco, ale i tak jsem spokojený.

Je pro mě příjemný, že zvládám odjezdit všechny jízdy a jsem celkem v pohodě bez větší únavy. Počasí je tak akorát – kolem 18 st. Jenom v noci vždy sprchne a tak musíme vypustit první jízdu než to oschne . Osychá to rychle protože tady celkem fouká.
Jeden den z těch 4 co tu jsme je mokro celý den a tak se nejezdí, Otas to vytáhnul na poslední odpol jízdu ale my s Honzou jsme se věnovali racing etiketě. V Aragonu jsou s námi ještě 2 hodně rychlé české osádky - mladý kluci Štěpán Zuda a Vosty. Štěpána ještě přiberem do boxu a Vostyho Crew nám večer pomáhá s etiketou a 100 pivama v Honzově sudu. Každý večer je fakt veselo ……

Přesouváme se do Valencie.
Bereme do boxu Vostyho crew, teplota oproti Aragonu letí nahoru, přes den je kolem 25 st slunce pálí, nádhera. Předpověď na 4 dny dopředu ukazuje jenom slunce a stoupající teplotu. Jezdí se parádně. Oba tyto okruhy mají výborný grip a navíc zdejší asfalt vůbec nežere gumy. Kluci hned nasazují tempo a sází osobáky. Jezdí se v pěti grupách protože jsou tu s námi i jezdci z národních i světových šampionátů a ty maj svou RC group. Honza na eRku letí fest a dává si osobák 1:42, 3 což Otas těžko kouše a tahá co to jde jezdí 44-45 , ale i tak je hluboko pod svým loňským osobákem což bylo tuším 47. Nakonec se i mě zadařilo a padnul mi osobák 1:48,1 takže taky radost
Předposlední den ve Valencii s Honzou vypouštíme poslední jízdu a jedem Relax, Oťas tam ještě vlítne. Ve třetím kole na cílovce na vytočenou trojku mu bouchne motor jeho Panigale. Zkušeně sjede na vývejzdovku z boxů, takže ani nezašpiní dráhu olejem.
Nálada v boxu se blíží nule . Oťas je nasratý , vykřikuje, že končí že na to může jebat, vše prodá fertig. Sundavá kapoty a ve předu za startérem je díra v motoru velikosti kaštanu.Plná vana oleje,kusy hliníku. Totál katastrofe. Půl hodiny na to se vyklidní a píše Barnimu, protože toto už je jeho druhý motor a stavěli ho právě u Barniho. Barni hned reaguje a protože SBK týmy testují v Barceloně, vezeme Oťasovu motorku rovnou tam. Kde se naloží do jejich kamionu a poputuje do Itálie.
My s Honzou vytáhneme ještě nějaký zbytky kořalek a dáváme after po dokončení Honza vylévá zbylých 7piv z 50tilitrového sudu. ….. Já ti říkal že se to vypije žulí se vítězoslavně že měl pravdu….
Druhý den jdeme na dráhu s Honzou ale after party minulé noci si vybírá daň a nejezdí se nám dobře….. Po obědě celí vydechlí to začínáme balit. I tak jsem měl najeto 688 ostrých kilometrů za 8 resp 7 dnů. To je až až. Proběhla jedna výměna oleje , nějaký desky nějaký gumy, nějaký sudy benzínu ?
Doufám že se sem vrátíme

Hodnocení (5x):

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
doucha (184) napsal 19.03.2024 v 17:18

Kluci díky moc , těším se až se potkáme

Ghostik (681) napsal 19.03.2024 v 06:07

Parádní report, přečtený nádechem. Díky za pěkné počtení

Ozzy_ (1142) napsal 18.03.2024 v 21:44

Moc dekujeme za report Sice sem to tak nejak prozival s Vami, ale takhle je to jeste jednou bozi. Celou dobu Vam zaaaaavidim, a nemuzu se dockat prvni akce Obrovska gratulace vsem k osobakum, a Valencii musim zase navstivit

Po tydle zime jsem krome Jerezu a Cartageny vsude nejpomalejsi

MTS1200PP (1) napsal 18.03.2024 v 20:56

Kluci super počtení jako vždy.... Tiše závidím

LukynO17 (14) napsal 18.03.2024 v 14:11

Pěkný

Kamikadze-Ace (3449) napsal 18.03.2024 v 12:59

Boží event ! Zcela Vám závidím! Tak za rok s litrem


Kubik19 (790) napsal 18.03.2024 v 12:45

skvělý rapport. Krátký rychlý, výstižný :D jen škoda díry v motoru :D ale, holt to je racing a ještě racing na panigale :D i když i hondy rády dělají díry :)

doucha (184) napsal 18.03.2024 v 12:20

Sorry za ty fotky


Nejnovější záznamy v deníku
  • Španělsko 2023

    Rok se s rokem sešel a já se znovu snažím sepsat všechny ty zážitky z prvního jarního testu – tréninku. Loni moje sezona neproběhla úplně podle mých představ. Když jsem po celkem příjemném jarním Španělsku hned na první

    Typ: Vyjížďka
    Vloženo: 17.03.2023
    Uskutečněno: 17.03.2023
    Komentářů: 10x
  • Španělsko 2022

    Tohlee vyprávění o španělském tréninku nebude až tak moc o motorkách, protože jak říká moje skvělá žena „Koho to zajímá jezdit jak magoři furt dokola na uřvanejch křápech a ještě tomu říkáte sport ? Kdybyste jezdily na k

    Typ: Vyjížďka
    Vloženo: 18.03.2022
    Uskutečněno: 18.03.2022
    Komentářů: 11x


TOPlist