BMW R 1200 R (2006)

Aktualizováno 29.3.2024

pro panty k JaP Jacina a pak někam pryč

Vloženo: 02.11.2023, Uskutečněno: 02.11.2023, Zhlédnuto: 62x

dopoledne jsem pojezdil kolmo po městě, po nákupech, pro nejnutnější věci v krámě a v drogerii spreje základovky, doma nastříkal svařený křídla vrat do garáže pro š100. dal brzký oběd a pak hijéééé na benzinku pro načural 95 a pak fííí, Loučeň, Jabkenice, Holé Vrchy, Plazy a pak kousek na Jičín, dále uhnout na Husí Lhotu a na Mnichovo Hradiště, no vyjel jsem u Bakova ale měl jsem to natahnout přes Kněžmost, bylo by to rychlejší, ale zase trapně rovnější. Ve firmě JaP vyzvednout navařovací panty, bo u nás ve městě bych za ně dal o 300,- více a tak jsem to vrazil do benzínu . Dnešek jsem plánoval, ale panty ne...a že bude foukat, to jsem taky jaksi neměl na paměti, nakonec pod Lysým Vrchem mě to málem zfouklo na bok do pole, při mánevrování v blbý naklopený zatáčce vedlejší cesty abych se podíval jestli nemám jeblou zadní gumu...k tomu se ještě dostanu
No z Mnichova Hradiště jsem jel klasika na Č.Dub, Ještěd, pak výpadovkou na Frýdlant, kde mi při jeho poslední návštěvě prasklo spojkové lanko...dále uhnout na Lysý Vrch(v minulosti jsem tomu místu říkal Vítkov, jenže ten je opodál), teda k němu, je tam už zákaz takže ke zřícenině větrného mlýna už nejedu ale jedu na protější svahy udělat pár fotek. Bohužel slunce svítilo do Liberce a pak už ne. Trošku jsem z toho posmutněl a v hlavě mi hlodalo jestli mám vůbec pokračovat dál...nakonec teda sjíždím zase zpět na silnici Liberec Frýdlant, Frýdlant jen olíznu a mizím směr Bogatynia a že někde chytnu směr Zittau, no prdlajs, značení v Polsku tragické, fakt otřes, bloudím do slepé ulice končící hraničním přechodem pro pěší,s pocitem ale fakt plnýho močáku to je fakt paráda, na navigaci mi nejde dát země N jako Německo a tak navigaci vypínám, myslel jsem že mě vyvede do Zittau, nikde se nemůžu vymočit a tak zatínám zuby a jedu dál do centra a chytám směr Goerlitz, v domění že odbočku na Zittau někde najdu, jedu kolem elektrárny Turów , kolem těch obrovských skleníků co v noci září do oblohy a dál rovně po solidní silnici 352 až do Zgorelce a přitom Goerlitz je hned za Lužickou Nisou- obě města jsou jako jedno rozdělené říčkou. Já vůl jsem se měl podívat do mapy na mobilu kde to jsem ale furt jsem chtěl dojet za světla a tak jsem riskoval že si zajedu. No tak jsem si zajel. Když na to teď koukám, měl jsem to natáhnout vrchem někam do Šlukenau abylo by. No nic, protože ve Zgorelci je solidní zácpa, uhýbám ke krajnici a říkám si, ty vole dej tam D jako dojčland a už to šlo, namačkal jsem si tam Zittau azase mazal zpět do Bogatynia a tam u elektrárny mizím směr Zittau, pak zjišťuji že vedle silnice je jáma jak kráva, důl Turów, ale všude jsou cedule, polski něvladzem a místo fotky nepředstavitelně obrovitánské díry, zase pěknou silnicí zdrhám jako zloděj pryč. Motorka tahá jako blázen, fakt to je něco s tím předjíždět
Na hranici PLR, NDR je kontrola, kontrolují každýho, odklápím odklápěcí přilbu, vyměníme si úsměvy s pohraničníky a já jedu do Zittau. Němci už mají asi uprchlíků plný zuby, si říkám to brzo...moc nad tím nepřemýšlím, protože bych se zase nasral a jedu podle cedulína Natural Park , protože vím, že mě dovedou na Kuort Oybin(kdo tohle vymyslel ) Jo a dneska jsem měl štěstí, jela parní uzkorozchodná mašinka, protože už bylo šero, fotky jsou mázlý. Poslední fotka je z Kammstrase za obcí Feuerwehr Lückendorf, než silnice spadne do lesa. Opouštím Dojčland a pokračuji do Jablonného v Podještědí, Mimoň, Doksy, Boleslav, a domov, bohužel opět za tmy. Ale nezhroutil jsem se z toho, ani jsem tentokrát nedostal kartáč jen jsem zjistil, že to přední světlo příště ještě lehce přizvednu abych viděl ještě trošku víc před sebe. Přeci jen 120km/h na potkávačku je dost na prd, když svítí 5-8 m před stroj a dálka nejde dát kvůli vozidlům v protisměru, příště poladím. Torx mám v kufru.
p.s.: najeto 336,8km, před Zavadilkou je semafor a fronta snad kilák a tak jsem po 10 minutovým čekání se otočil zpět na Vlkavu, z Vlkavy uhnul na Všejany, Straky Čilec Dvory a Nymburk. Kdo ví jak dlouho bych tam ještě čekal.
P.S.II: když jsem sjížděl zatáčky z Albrechtic u Frýdlantu směr Frýdlant, tak tam je tak hrbolatý asfalt a já mám asi pěkně ztvrdlý gumy že se mi zdálo že jedu po vyfouklý gumě, proto jsem stavěl u posledního vrsacáku kde je odbočka na Lípový Vrch a tam jsem málem padnul jak střelená svině, ale zabejčil jsem nohama a dal řidítka směrem kam jsem měl padnout a jen tak tak jsem to ustál díky povolení brzdy a popojetí vpřed o pár cm
p.s.III: obchody Biedronka byly samozřejmě obstavené i automobily s českými SPZ