Začalo to nevině. Dva dny před "Hotrody" jsme přijeli s Míšou na dráhu do Lhoty něco fotit. Při té příležitosti jsme si dali taky jeden ten sprint. V cíli jsem byl o fous dříve. Na zpáteční cestě mne Míša upozornila, že se mi vlní zadní kolo. Po kontrole jsme zjistili prasklé 3 dráty. Vrátil jsem se opatrně na letiště, kde jsem měl auto s vlekem a už jich tam chybělo 5. Než jsem to v neděli naložil byl jsem už -9. Po úterním gumování na rozloučku ze zadní gumou dokonce - 13 drátů. Rozhodl jsem se to řešit přes zimu novým výpletem, spolu s gumou. Stará guma Shinco, vydržela 6tis. Protože sezona ještě nekončí byl jsem rád, že jsem si přes zimu stihnul udělat druhou sadu kol, s krásnými červenými ráfky. Ve středu jsem kola vyměnil. S nutnými úpravami to zabralo skoro 10 hodin práce. Na motroce jsou teď kola s rozměry zapsanými v TP obě 16" 130, místo původních 19" 100 v předu a 16" 150 v zadu. Na stroji se teď jezdí úplně jinak. Jednak je v předu téměř o 3cm nižší a tak začínám tahat stupačky v zatáčkách po zemi, ale hlavně je motorka taková vratší a při vyššíh rychlostech méně stabilní. Budu si na to muset chvilku zvykat. Myslím ale, že mašina teď vypadá o dost lépe
Vlastník | Křesťan | |
---|---|---|
Vloženo | 20.1.2021 | |
Aktualizováno | 19.9.2023 | |
Zobrazeno | 2 052x |