PROFIL MOTORKY

Honda CBR 1000RR Fireblade (2012)

Neaktivní Profil uživatele

Vlastník Kubik19
Vloženo 2.3.2021
Aktualizováno 12.6.2022
Zobrazeno 1 512x
HODNOCENÍ PROFILU OD 9 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 9.8


Vloženo: 25.01.2022, Uskutečněno: 25.01.2022, Stav tachometru: 31000 km, Zhlédnuto: 13x


Deník motorky:
Tak jsem se pustil do servisu před sezónou 2022. Letos jsem to teda vzal, zase z gruntu.
V první řadě motorka odjela k FIKmoto. Svíčky, rozvody, ventily, K&N vzducháč, quickshifter od rolingera (gp řazení) a v neposlední řadě v brzda a ladění. Cíl nebyl ani tak výkon, jak spíš co nejlepší průběh. Což se pravděpodobně povedlo. Viz graf.
Ne, že by ta motorka potřebovala tak velký servis, ale raději jsem to udělal než později řešit nějaký průser, a když už jsem to měl u Fíka, tak jsem to nechal nabrzdit a dal tam shifter.
Když už jsem se rozhodl, že do toho začnu sypat takové love, tak kromě tohohle servisu jsem si udělal radost pár věcma co jsem vždycky chtěl. První bylo přepáčko od PP tuning. Samo o sobě to není žádný problém napasovat, kromě zadní brzdy, ale vyřešit se to dá celkem lehce, jen to chce trošku přemýšlet. Dokonce jsem na přepáčko napasoval i vratnou pružinu.

Samozřejmě klasický servis, olej, filtr a nové desky (červené brembo, jezdil jsem je na gsxr a nikdy mě nezradili, tak snad to bude i tady). K tomu jsem ještě objednal pastorek (sekundár, nebo malou rozetu, každý tomu říká jinak), řetězovka tam je nová, tak jsem to vyřešil jen 15Zub ve předu a zbytek série tedy 15/44.
Kromě nahříváku, jsem ještě pořídil racing řídítka. Což byl pro mě trošku fuckup, protože jsem koupil klasické, ovšem do kapot se mi samo nevlezli. Takže, telefon do mstyle a výměna za zvýšené. Tady musím teda říct, že mstyle se zachoval fakt luxusně a všechno bez problému zařídili. Poslední věc, jsou padáky do rámu a kryty motoru, tady jsem šel levnou variantou od rutanu. Co je teda fakt k zbláznění, je instalace padáku. Protože, se dává do rámu na šrub, který drží motor. A to je hodně o nervy, ale nakonec ´to klaplo.

Pravděpodobně na jaře, mě bude čekat ještě vidlice a možná spojkové lamely, ale to se uvidí. Nechce se mi to dělat preventivně, takže si počkám až co se ukáže, je to otázka pár hodin práce, takže to dopředu nemá cenu dělat.

No a to je asi tak vše, teď už jen čekat na novou sezónu a vydělat nějak love ať se můžu klouzat na dromech.

Hodnocení (2x):

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
Quadriceraptor (3) napsal 25.01.2022 v 14:20+1

Pecka kámo, už ať se kloužeme na dromu, ale kolama dolůa né v kačeru, nebo kolama hore

1 reakce

Kubik19
Kubik19 26.01.2022 v 09:35

hehe to doufám, že budeme lokty tahat po zemi ale ramena už ne :D



Nejnovější záznamy v deníku
  • Loket a poslední jízdy veřejnosti

    Tak jsem vyrazil na poslední jízdy veřejnosti. Já vím, poslední se neříká, ale když mě ten provoz tam tak s..., že to ani nejde. Navíc ti lidé neumí ani držet stopu a pak je to o hubu. A tak jsem se rozhodl, že na spz ka

    Typ: Vyjížďka
    Vloženo: 25.05.2022
    Uskutečněno: 25.05.2022
    Tachometr: 32100km
    Komentářů: 4x
  • První 25minutovka Brno 2k22

    https://youtu.be/pLzHRkHyglE Tak jsem včera vyjel letos poprvé na okruh v Brně. Celek den poprchalo a bylo 14-16 stupňů. Nakonec teda klapla jediná 25minutovka, ale i tak jsem si to mega užil. Není to žádná výhra po

    Typ: Vyjížďka
    Vloženo: 07.05.2022
    Uskutečněno: 07.05.2022
    Tachometr: 32000km
    Komentářů: 4x
  • Jízdy veřejnosti Brno vol.2

    Zdarec palec, po neskutečně vydařeném víkendu v Mostě na WSBK, jsme si prodloužili víkend tím, že jsme v pondělí, ještě vyrazili na jízdy veřejnosti do Brna. Ano, vím, že je lepší agenturní ježdění, ale pořád v sob

    Typ: Vyjížďka
    Vloženo: 10.08.2021
    Uskutečněno: 09.08.2021
    Tachometr: 31000km
    Komentářů: 6x


TOPlist