Tlumic rizeni sice neni u teto motorky diky jeji geometrii nepostradatelna vec, ale pri rychlostech vysoko nad povolene limity prijemna zalezitost. Motorku to dost zklidni. Takze klasicka okruha zalezitost pro okruhovou motorku, ze. Bo samo jezdim jen podle predpisu.
Chvili jsem uvazoval o zastavbe hyperpro pod spodni bryle. Ale odradila mi cena a zmenseni uhlu rizeni na jednu stranu. A jednoho dne jsem narazil na fotku dost upraveneho GSXa, ktere melo tlumic rizeni na strane. Navic dle me nestastne reseno uchycenim k motoru. Clovek si sice na tenhle vzhled musi chvili zvykat, ale ve finale se mi tohle reseni zacalo i libit.
Takze po chvili hledani na aliku a na druhy pokus jsem mel v ruce tlumic ktery splnoval parametry co jsem potreboval. Pak uz stacilo “jen” vyrobit uchyceni pro tlumic. Myslim, ze pri vyrobe nepadlo jedine slusne slovo. Ale nakonec se podarilo. Tlumic sedi krasne podel moto, uchyceni je dostatecne tuhe a navic se vubec nezmensil uhel rizeni a jde krasne na oba dorazy. Vzhled je samo na kazdem, ale me se to proste i libi. A o to jde.
Vlastník | V_i_c_i | |
---|---|---|
Vloženo | 30.12.2011 | |
Aktualizováno | 15.5.2021 | |
Zobrazeno | 8 473x |