Zima je dlouhá a už bylo třeba, dát pár věcí do pořádku. Originální řetězová sada dosloužila. Proto jsem objednal vysněnou rozetu Supesprox-Stealth. Byl problém s barvou. Chtěl jsem stříbrno-černou (46zubů-origo je 45) a ta není na mou motorku v nabídce. Prodejce na můj popud kontaktoval výrobce a sehnali mi ji snad někde z Anglie. Řetěz DID ZVM-X 530 a pastorek JT s pogumováním dle originálu (16 zubů-origo je 17). Proběhla kompletní očista motoru, vyleštění svodů, výměna svíček a důkladná očista chladiče.
Kyvná vidlice jevila známky provozních vůlí a navíc jedno z ložisek bylo poškozeno. Proběhla demontáž, očista, přelisování ložisek jak v kyvce, tak v přepákování. Montáž nových guferek a výměna osy kyvky.
Koupil jsem motorový olej Motorex Topspeed 10w40 a olejový filtr Hiflo. Následovala chladící kapalina Castrol. Když už jsem měl motorku rozebranou, tak jsem ukecal mechanika, ať se staví ke mně seřídit podtlaky vstřikování.
Rovnou jsem vyčistil kompletně brzdiče a odmastil kotouče. Ještě proběhne výměna brzdové kapaliny a je to komplet.
Vlastník | Boss.trx850 | |
---|---|---|
Vloženo | 8.7.2010 | |
Aktualizováno | 8.8.2023 | |
Zobrazeno | 19 993x |
pěkná práce jen, kdyby ty svody vydržely tak čisté aspoň měsíc