PROFIL MOTORKY

Yamaha FZ1 Fazer (2009)

Aktivní Profil uživatele

Vlastník Boss.trx850
Vloženo 8.7.2010
Aktualizováno 26.6.2018
Zobrazeno 17 582x
HODNOCENÍ PROFILU OD 67 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 9.8

Motoškola jízdy po zadním kole 6-7.7.2018

Vloženo: 16.07.2018, Uskutečněno: 15.07.2018, Stav tachometru: 39000 km, Zhlédnuto: 463x, Firma: http://www.adam-special.cz/po-zadnim/MO


Tak jsem dostal k narozeninám od přítelkyně a rodičů předčasný dárek ve formě voucheru na tuto motoškolu!!!
Samozřejmně jsem o tento druh "zábavy a posunu v ovládání motorky" stál. Takže jsem si udělal výlet na motorce na Brněnský okruh, v jehož areálu se nachází polygon vyhrazený k tomuto kurzu. Vzhledem k tomu, že dva ze čtyřech instruktorů znám osobně již nějakou dobu a jsou již svým způsobem tady u nás ikonami Stunt ridingu, věděl jsem, že nejde o skupinu teoretiků co vědí kulové, ale o kluky kované k tomu, aby do mně ještě něco před důchodem dostali! Po domluvě s klukama jsem přijel o den dříve, abych nemusel frčet brzy ráno po D1 ve stresu, že se tam zasě něco vysere a dojedu pozdě na zápis a ještě utahaný.
Rozhodl jsem se, že využiji možnosti spát ve stanu přímo na polygonu, poblíž depa instruktorů. Fantastická zvuková kulisa v podobě řvoucích motorek agenturního ježdění kolem nás na okruhu jen umocňovala atmosféru.
V den "D" proběhl zápis v padocku Brňenského okruhu a krátké seznámení s instruktory a velmi tichým, ale sympatickým mechanikem a záložním instruktorem. Bylo nám vysvětleno v krátké prezentaci co nás čeká a nemine. Poté jsme se přesunuli na polygon, hodili se do gala(chráníče, přilby, rukavice a zábava "pěkná dřina" začla naplno.
Na uvítanou nás náš nenápadný sympaťák mechanik Kuba naložil na motorku upravenou pro stunt a každého jednotlivě svezl po zadním ve slušné svíčce, ať víme do čeho jdeme-pěkný zážitek se svézt s někým u koho je cítit, že umí a jede na jistotu. Čtyři žáci na jednoho instruktora mi zezačátku přišli zbytečně moc-velké prodlevy ve střídání (jak začaly ubývat síly, tak už jsem si to nemyslel).
První fáze byla na čtyřkolkách se zdvojenými řidítky a instruktorem za zády. Instruktor (já jezdil s Adamem Peschelem) zvedal čtyřkolku na zadní a po nás chtěl, ať se naučíme používat zadní brzdu ve správný moment. Což se opravdu celkem rychle povedlo.
Pak přišla fáze, kdy nám bylo do hlavy vtloukáno, jak zvedat čtyřkolku z nulté rychlosti na zadní plynule a pokud možno do svíčky-Relativně rychle jsem tuhle fázi zvládnul (v tento moment nás ještě jistil instruktor, který měl na druhých řídítkách druhou spojkovou páčku pro strýčka příhodu a taktéž na čtyřkolce namontovaná hrazda proti přehození na záda)
Poté přišla fáze pro mně prozatím nejtěžší. Čtyřkolku udržet na zadním ve VELMI POMALÉ RYCHLOSTI-žádné power wheelie. Tohle mi osobně zabralo nejvíce času. Ale na konci prvního dne musím říct, že každý cca čtvrtý pokus jsem čtyřkolku pokládal ze zadních,až když jsem prostě chtěl(Super pocit). První den bez pádu byl završen. Oběd v restauraci během obou dnů byl v ceně kurzu a fakt jsem si pochutnal.Během polední pauzy a večer po konci výcviku si kluci instruktorští, šli provětrat svoje motorky na plac-velmi výživná a zábavná kaskadérská vložka z první řady. Večer prvního dne jsem usnul jak mimino.

Ráno snídaně a opakování předešlého dne. Trošku jsem se bál, že to bude faux pass. Ale nee. Takže se dál drilovalo, až jsem se dostal do fáze kdy už mi cca každý druhý pokus umožnil položit čtyřkolku na zem, až jsem prostě chtěl. Ve skupině se mnou byli dva borci, kterým to prostě šlo lépe(ne o moc ale přece)-fajn motivace se více snažit.
Ze čtyřech skupin na place to vypadalo, že jsme ta nejšikovnější.
Proto se Adam rozhodl, že my tři jsme již připravení na to, aby jsme přesedli na motorku a zbytek bude dál drilovat čtyřkolku. No ta motorka-to bylo nadělení!!! Nějak jsem si nemohl zvyknout na výkonový devicit oproti čtyřkolce. Takže jsem se dalšího půl dne vyloženě trápil se zvedáním na zadní přistavené CB125. Došlo to tak daleko, že mi ruply nervy. Dal jsem jí nažrat tak moc, že jsem ji luxusně zahodil a ještě při snaze ji nepoškodit a udržet, jsem si vlastní blbostí slušně narazil záda-páteřový chranič jsem měl ve stanu!
Tak max. jeden z deseti pokusů se mi podařilo ji zvednout tak jak jsem potřeboval, aby se s tím dalo dále pracovat co se týče stability do stran a úhlu náklonu. Strašná beznaděj!
Těžce mi ubývaly síly, ale nevzdával jsem to, ve snaze držet krok s těmi lepšími ve skupině. Poslední dvě jízdy jsem přišel na to, jak technicky dohnat absenci výkonu a konečně jsem s tím začal pracovat. Kdybych už nebyl fyzicky polomrtvý, tak bych přivítal, kdyby byl ten kurz třídenní. Na závěr nás instruktor "Šimpy" naložil na své GSX-R a luxusně nám každému postupně předvedl, jak se jezdí záda ve vysoké rychlosti a jako bonus to s námi parkrát hodil na přední kolo-pěkný zážitek.
Musím konstatovat, že za ty prachy to stálo. Ale jsem realista a pokud mi nějakým záhadným způsobem prachy příští rok zbydou-jdu na kurz znovu. Bicepsy mě přestaly bolet po čtyřech dnech, namožený krk taky a naražené záda přestávájí bolet po týdnu. Hurá!
Jinak squadra kurzistů byla věkově od cca 25 do cca 55 let a v kurz s námi byla i moc hezká slečna. Těšilo mě Reni. Takže kurz určený opravdu pro kohokoliv, kdo má chuť se trošku posunout.

Hodnocení (0x):

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste
Komentáře
pepa3215 (0) napsal 17.07.2018 v 22:36

Ahoj, moc pěkná reportáž. Byl jsem u Adama v motoškole o dva dny dřív. Super akce, dobrá parta, profesionální přístup od všech instruktorů, až jsem je litoval, jak se první den s námi nadřeli! Druhý den jsem byl vyřízen také já i ostatní. Dá to zabrat rukám i zbytku těla.

lopata75 (87) napsal 16.07.2018 v 17:49

Super deníček! Netradiční reportáž. Díky! 👍


Nejnovější záznamy v deníku
  • Power Comander V.

    Konečně při velkém servisu došlo i k montáži Power Comanderu V., který mi tu ležel skoro dva roky pod stolem. Nechtěl jsem z ní dostat za každou cenu moc kraválu a maximální výkon, ale hlavně ji sladit s výfukem (aniž by

    Typ: Montáž doplňku
    Vloženo: 29.04.2018
    Uskutečněno: 02.04.2018
    Tachometr: 35500km
    Komentářů: 2x
  • Ventily, podtlaky, přední tlumiče

    Tak si mi to letos nasbíralo. Ventily se dělaly s předstihem-nevím kolik za sezónu letos najezdím a během sezóny jsem to řešit nechtěl. Přitom jsem mechoše poprosil, ať rovnou udělá podtlaky vstřikování, kontrolu rozvodo

    Typ: Odborný servis
    Vloženo: 29.04.2018
    Uskutečněno: 02.04.2018
    Tachometr: 35500km
    Komentářů: 1x
  • Výfuková koncovka od Igora Akrapoviče na Yamahu FZ1Faze

    Tak mi konečně dorazil ten můj pozdní vánoční dárek!!! Podmínkou byl homologovaný. Původně byl v plánu Remus-ale po několikaměsíčním dopisování mezi Bikerscrownem a Rakouským výrobcem, jsem to odpískal. Cigánský výfuk

    Typ: Montáž doplňku
    Vloženo: 24.06.2016
    Uskutečněno: 18.06.2016
    Tachometr: 29250km
    Komentářů: 1x


TOPlist